Knot schreef: 28 aug 2023, 10:14 Toch blijft het als een avondje op de wallen lopen en uiteindelijk nergens naar binnen stappen.
Doe je daar ook een rondje binnen 7 minuten voor €25 ?

Knot schreef: 28 aug 2023, 10:14 Toch blijft het als een avondje op de wallen lopen en uiteindelijk nergens naar binnen stappen.
Nadeel van trackday is dat je toch eigenlijk wel een serieus aantal rondes moet/wil rijden om de prijs te vertegenwoordigen, zo'n weekend tf voelt een stukje vrijblijvender. (en nee ik rijd er nu ook niet ivm verzekeringRnd schreef: 28 aug 2023, 10:03 Trackday op de Ring zal ik nog wel eens doen, maar geen TF meer. Je hoeft maar 1 keer pech te hebben. Als je bijvoorbeeld koelvloeistof lekt en een paar GT3's rijden de boel plat achter je, dan heb je ook een mega probleem. Daar bedank ik voor. Kleine kans dat het gebeurt, maar als het gebeurt, dan ben je zuur.
Inderdaad, Duits gekentekend dus WA-gedekt.Wouter81 schreef: 28 aug 2023, 11:38 Beste voor een incidenteel rondje lijkt me dan om bij een lokale partij een Ring-auto te huren. Neem aan dat je dan wel volledig verzekerd bent.
Dat is inderdaad wel een dingetje. Het is natuurlijk verleidelijk om iets van een Porsche of ///M te huren voor acceptabel geld, maar ik zou wel goed de kleine lettertjes lezen wat het je kost als je hem plat rijdt. Dat zal je toch (direct) moeten ophoesten als het je overkomt.Wel een fors eigen risico bij schade, maar dat is niet meer dan logisch. Al vind ook niet iedereen dat dan weer logisch....
Met de Audi A3 ben ik dus sowieso gedekt?Mark 320iS schreef: 28 aug 2023, 12:07 'mits er met normale snelheden gereden wordt', tja wat is dat hé?
Fixed!Knot schreef: 28 aug 2023, 12:08Met de Broemer ben ik dus sowieso gedekt?Mark 320iS schreef: 28 aug 2023, 12:07 'mits er met normale snelheden gereden wordt', tja wat is dat hé?![]()
Kadett schreef: 28 aug 2023, 12:20Fixed!Knot schreef: 28 aug 2023, 12:08Met de Broemer ben ik dus sowieso gedekt?Mark 320iS schreef: 28 aug 2023, 12:07 'mits er met normale snelheden gereden wordt', tja wat is dat hé?![]()
![]()
https://www.autoblog.nl/nieuws/minimums ... gd-3490057Minimumsnelheid op Nordschleife flink verhoogd
Nee, het is vereist dat je voertuig in staat is om 130 km/u te halen. Het is dus wel degelijk een veiligheidsmaatregel.
Kijken, kijken, niet kopenKnot schreef: 28 aug 2023, 10:14 Toch blijft het als een avondje op de wallen lopen en uiteindelijk nergens naar binnen stappen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten