Schumacher de beste aller tijden noemen is net zo overdreven, net als die 'hele tijd niets' na Senna. Sowieso staat tijdgenoot Prost al op gelijke hoogte met Senna.Mike schreef:Vind het een beetje overdreven Hamilton nu al bij de groten te zetten.Dutch schreef: En óp de baan hebben we nu drie toppers, waarvan Hamilton volgens mij in de categorie allergrootsten valt en de andere twee minimaal van het niveau Mansell/Piquet/Fittipaldi/Brabham zijn.
Wel een leuke actie van hem richting de pitsSchumacher is de beste allertijden, daarna Senna. Vervolgens komt er een hele tijd niets en daarna........
Bovendien presenteer ik geen feit (dat Hamilton tot de allergrootsten behoort), maar een veronderstelling op basis van wat ik tot nu toe van hem heb gezien, uiteraard dit jaar in de F1, maar ook in de jaren ervoor, met name vorig jaar in de GP2. Ik ben ervan overtuigd dat Hamilton uiteindelijk in het rijtje Nazzaro, Boillot, Nuvolari, Rosemeyer, Wimille, Ascari, Fangio, Moss, Clark, Stewart, Lauda, Villeneuve, Prost, Senna en Schumacher gaat thuishoren. Dat zijn de allergrootsten, waarbij je vanwege de enorme historische verschillen echt niet kunt zeggen dat de een beter is/was dan de andere.