Ik ben al vrij aktief op enkele andere autoforums, maar hier lijkt me ook aardig, dus bij deze voorstelling:
Rene Smeenk, 48 jaar, woonachtig in het Groene Hart
Ben een enorme auto fanaat, heb sinds mijn 18e dan ook al zo'n 60 auto's en ca. 8 motorfietsen gehad.
Momenteel ben ik in het gelukkige bezit van een zeer leuk wagenparkje.
De topper daarin is een zilveren Honda NSX-T uit 1998.
Omdat de wens naar meer power toch bleef kriebelen, heb ik idioot gedaan: ik heb een andere NSX-T gekocht in de US met wat leuke power upgrades, in principe denk/hoop ik dadelijk de rapste NSX van NL en misschien wel van heel Europa te hebben.
Huidige NSX:
[IMG
De nieuwe die onderweg is:
[IMG:800:533]http://i23.tinypic.com/fk3dcy.jpg[/img]
Dit betekent trouwens dat de zilveren NSX-T in de verkoop gaat, komt binnenkort nog verkoop topic over.
