Place your bets bij hoeveel bar die plug eruit schiet! Ik zet in op 20Luco schreef: 09 nov 2021, 11:57 Bij 8 bar scheurt een tank misschien bij een zwakke plek maar ploffen echt niet.

Place your bets bij hoeveel bar die plug eruit schiet! Ik zet in op 20Luco schreef: 09 nov 2021, 11:57 Bij 8 bar scheurt een tank misschien bij een zwakke plek maar ploffen echt niet.
Echt hè. Zo zie je maar. Dat zag er nieuwe leuk 'premium' (Martijn_bmw schreef: 23 jan 2022, 19:39 Mooi klusje, zonde hè dat sticky plastic uit die jaren!
Echt alle merken hebben er last van
Is dat echt een kwestie van vervangen of kun je de originele onderdelen nog redden door ze met iets te behandelen oid?Joël D. schreef: 23 jan 2022, 15:39 Bezig met de 456 van mijn vader. Interieur zit vol met sticky plastic. Na 10 jaar was het zo erg geworden dat je niets meer aan kon raken, dus maar begonnen met alles er uit te halen. Mooi winterprojectje
[plaatje]
[plaatje]
(vlaggetje is inmiddels recht gebogen)
[plaatje]
[plaatje]
Hemeltje is ook gaan hangen, dus van het voorjaar interieur eruit halen (voorstoelen, achterbank, A/B/C stijl afdekking) om het leer opnieuw te bevestigen.
word altijd zo hebberig als ik dat apparaat aan het werk zieMartin van der Zwaard schreef: 17 feb 2022, 20:26 TEG heeft toch ook zo’n laserapparaat waar ze die knoppen opnieuw van logo of tekst kunnen voorzien? En die doen ook Ferrari.
18k voor detailwerk incl wat spuitwerk en cosmetische onderdelen?D20VT schreef: 17 feb 2022, 21:36 Als je de bedragen ziet die Rick rekent voor het “fabrieksnieuw” maken, dan kun je zelf ook heel wat voor regelen.
Laatst een offerte gezien van Stipt voor een exterieur detail met cosmetisch spuitwerk ,niet eens een complete overspuiter, maar daar werd een bedrag voor gerekend waar je bijna een echt splinternieuwe VW Polo voor kan kopen. Excl. de onderdelen die evt tijdens demontage nog stuk zouden kunnen gaan.
Wat Stipt marketing technisch doet is briljant, de rest is rotzooi. Staan zoveel slechte reviews online over mensen die hun autoCrookie schreef: 17 feb 2022, 21:4618k voor detailwerk incl wat spuitwerk en cosmetische onderdelen?D20VT schreef: 17 feb 2022, 21:36 Als je de bedragen ziet die Rick rekent voor het “fabrieksnieuw” maken, dan kun je zelf ook heel wat voor regelen.
Laatst een offerte gezien van Stipt voor een exterieur detail met cosmetisch spuitwerk ,niet eens een complete overspuiter, maar daar werd een bedrag voor gerekend waar je bijna een echt splinternieuwe VW Polo voor kan kopen. Excl. de onderdelen die evt tijdens demontage nog stuk zouden kunnen gaan.![]()
Maat van me afgelopen week nog een offerte gevraagd voor het exterieur van zijn Audi S8. €15k moet het gaan kosten.D20VT schreef: 17 feb 2022, 21:36 Als je de bedragen ziet die Rick rekent voor het “fabrieksnieuw” maken, dan kun je zelf ook heel wat voor regelen.
Laatst een offerte gezien van Stipt voor een exterieur detail met cosmetisch spuitwerk ,niet eens een complete overspuiter, maar daar werd een bedrag voor gerekend waar je bijna een echt splinternieuwe VW Polo voor kan kopen. Excl. de onderdelen die evt tijdens demontage nog stuk zouden kunnen gaan.
Gebruikers op dit forum: EricT, Google [Bot] en 24 gasten