Haha precies wat ik dacht, geniaal en met jou handigheid kan je nog jaaaaaren door.

Haha precies wat ik dacht, geniaal en met jou handigheid kan je nog jaaaaaren door.
Kijk eens de nieuwste Autoweek Klokje Rond. Twintig jaar en 550k met de eerste distributieriem...RJK schreef: ↑24 feb 2021, 09:29 Ik heb de facturen van de vorige eigenaar er nog eens bij gepakt. Die had het ding voor €1500 gekocht maar een jaar later zei het blokje plof (waarschijnlijk zonder olie gelopen) welke ze toen heeft laten vervangen a €1200.![]()
Dat was bij 166k km en vervangingsblokje had 71k. Auto staat nu op 227k dus 61k erbij, motor heeft er nu 132k op dan. Verbruikt geen druppel olie trouwens, had begrepen dat deze motortjes juist wel wat kunnen slurpen. Over 30k moet de distributie (is bij vervangen motor wel gedaan zie ik in de factuur). Dat zou sowieso nog 3x apk verder zijn met hoe veel/weinig ermee gereden wordt dus eerst maar eens zien of of de rest eromheen het haalt.
Heehee, niet we, ik zou 't ook van m'n leven niet doen
Weinig lulligs aan. Nederland heeft behoorlijk kleine parkeervakken. Het is je eigen keuze om in een auto te rijden van 2 meter breed en 5 meter lang.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten