Volgens wiki wel als singleseater leverbaar.
https://en.wikipedia.org/wiki/Tramontana_(sports_car)
Luco schreef: 27 dec 2020, 14:21Volgens wiki wel als singleseater leverbaar.
https://en.wikipedia.org/wiki/Tramontana_(sports_car)
Nee ik kende hem al, maar vind het en een gedrocht van een ding en de afwerking maar mwah, snap niet helemaal waar het geld zou moeten zitten. Maar dat boeit verder niet want ik vind hem lelijkSpijkerhard schreef: 27 dec 2020, 14:29 Ziet er wel een beetje uit als een 1 persoons bus, t.o.v. een Bac mono (voordat Roy weer begint te sparen...)
Die kunnen volgens mij wel lichter maar dan is 400+ km/h niet echt veilig meer
Die zijn ook wat groter/dikker. heheBooooh schreef: 27 dec 2020, 16:22Die kunnen volgens mij wel lichter maar dan is 400+ km/h niet echt veilig meer, las net ook dat zo'n setje gewoon 50K$ kost
...
Verder onwijs leuk om je auto zo te ontdekken en kuisen![]()
Booooh schreef: 27 dec 2020, 16:22Die kunnen volgens mij wel lichter maar dan is 400+ km/h niet echt veilig meer, las net ook dat zo'n setje gewoon 50K$ kost
...
Verder onwijs leuk om je auto zo te ontdekken en kuisen![]()
Die andere Nederlandse mono staat voor 641kg op kenteken.
Dat laatste weer ik niet, ik heb lichtere wielen en remmen, dat zou een kg of 30 moeten zijn, de rest zit vast in de hoeveelheid vloeistoffen tijdens weegmoment rdw
Ledig 610 op kenteken
Dat laatste klopt als je de laatste seconde en pk eruit wilt halen, echter ik heb hem meer voor de straat. Voor mij draait alles om beleving en in zo’n ding gaan liggen als Verstappen zelf, je stuur erop klikken enz dat is een en al beleving. De beperkingen maken de auto zeg maar. Los van dat het mega is om wat B wegen mee aan te vallenmark323ti schreef: 27 dec 2020, 19:32 Echt ontzettend gaaf ding! Eigenlijk nooit zo gerealiseerd dat er zoveel bijzondere techniek in zit. Idd in erg kleine oplage. Begrijp nu dat het ding veel bijzonderder is dan bijv een Ariel Atom of X-Bow.
Dus prijs is te begrijpen maar blijft extreem veel geld voor auto die zo beperkt inzetbaar is.
Eigenlijk komt ie alleen tot zijn recht op het circuit.
Caparo T1 is ook single seater toch? Alhoewel die het nooit tot productie heeft geschopt volgens mij. Wel een beetje dezelfde filosofie.Roy RS schreef: 27 dec 2020, 11:27EvdP schreef: 26 dec 2020, 18:48Ik denk niet dat je nog iets gaat vinden met kenteken wat dichter bij een raceauto komt.e30touring1990 schreef: 26 dec 2020, 10:50 ik vind ze niet bizar duur voor de techniek die je krijgt welke ook nog eens in zulke kleine oplage wordt gemaakt.
Volgens mij is het de enige single seater met kenteken ter wereld. Minder zeker, maar volgens mij ook de enige auto met kenteken die de motor en bak in lijn achter het chassis heeft zonder subframe en waar de achterwielophanging direct aan de bak zit, dus zonder een subframe.
Dat is allemaal directe racerij tech.
Downforce Hans schreef: 28 dec 2020, 20:08 Zijn ze met deze auto er ook vanuit gegaan dat je met je voeten achter de denkbeeldige vooras zit zoals bij de F1? En vervolgens op die vraag zit er nog een speciale "kreukel" zone in de neus? De auto zal toch wel een crash test hebben ondergaan?
Gebruikers op dit forum: ///MarcelRvB, Majestic-12 [Bot], Pim_, Rogerb en 3 gasten