Robin schreef: 26 nov 2020, 09:47
Roy RS schreef: 26 nov 2020, 09:17
Daarbij koop je een kabel waarmee je de fabriek in kan laten loggen. Dan kunnen ze software updates en aanpassingen doen over the air en ze geven goeie back up voor mensen als ik die simpele dingen zelf willen doen.
Ze adviseren bijvoorbeeld nieuwe motor en bakolie na 700-1500km afhankelijk van track of straat km’s en dat ga ik natuurlijk niet door hun laten doen elke keer.
Ik wil ze 1x per jaar of bij weinig km’s per 1,5-2 jaar bij de auto hebben om alle moeilijke dingen te checken.
Ik snap dat 't een racewagen is, maar 700-1500km dat is erg kort voor een auto op kenteken, nogmaals ik snap het allemaal wel, maar toch.
Je moet dat wel in perspectief zijn, want ik schrok er ook van. Ik wilde namelijk naar spanje gaan een weekje en dan rij ik zomaar 3500 km.
Ik vroeg of ik dan een aanhanger mee moet nemen om 2-3 servicebeurten onderweg uit te voeren...
Maar ze geven aan 400mijl track full attack met max rpm autoshift aan (of zelf laat schakelen), dus gewoon na een trackday ff verse sapjes.
Voor straat moet je het zo zien. Als ik 1250km, verdeeld over zo’n beetje een heel seizoen rijd(want de meeste mensen rijden niet met die dingen) , dus veel koude starts, dan warm rijden, dan 30 minuten volgas hooligan op de weg uithangen en weer af laten koelen en dat elke week een keertje, dán kan ie wel wat vers sap gebruiken.
Maar als ik 2500km rijd die opgebouwd zijn uit ritjes naar de eiffel en ardennen etc, of 3500km in 5 dagen met vooral snelweg km’s, dan is dat geen enkel probleem!