SlowCo schreef: 24 nov 2020, 13:40
Roy, je bent een held en de D-F koning dat je een BAC Mono gekocht hebt en op Nederlands kenteken probeert te zetten. Maar durf je straks nog wel serieus met zo'n wagen te scheuren? Ik zou echt met angst en beven op de openbare weg rijden in de hoop dat er geen schade gereden wordt, laat staan onverzekerd het circuit (enige plek waar zoiets tot z'n recht komt) opgaan.
daar heb ik ook wel aan gedacht, maar je moet het zo zien, ik koop dit van geld dat ik heel graag houdt, maar het is wel écht een potje dat ik nergens voor nodig heb, daarom ook geen M of amg product of ander soort compromis, dit potje is voor nutteloze dingen die het leven mooier maken en niks anders.
Er is nooit een gedachte geweest van "wat zullen we eens met dit geld doen, verbouwen of toch maar..." ofzo, dit is alleen maar voor DF. Dus mocht er worst case wat gebeuren en het potje halveert, dan is het even pijnlijk, maar dan sta ik gewoon weer terug waar ik 2 jaar terug stond en toen was ik ook best wel happy.
Dit en ik verzeker het en ik kies trackdays met een zo laag mogelijke risicofactor, ik overweeg ook om deze maar eens een beetje te gaan verzekeren ofzo, moet ik nog uitzoeken.
1 ding weet ik zeker, als ik achter het stuur zit zal ik niet denken "als ik maar geen schade rijd", achteraf denk ik misschien wel ooit, hmm dat ging misschien wat harder dan per se de bedoeling was vooraf

Maar dat zullen mensen herkennen. Hoewel een lightweight volgens mij de beste rijbewijs safe vorm van DF op de weg is. Met 120 voelt het als 200 en met 200 denk je dat je Schumacher bent.