Yes, de mountune 315pk atmo. De laatste versie, waarvan ik denk dat ie dadelijk het beste zijn waarde houdt. Veel betere motor dan de 2.3 cosworth
Yes, transport geregeld en stuur hebben ze beloofd aan de goede kant af te leveren
Yes, de mountune 315pk atmo. De laatste versie, waarvan ik denk dat ie dadelijk het beste zijn waarde houdt. Veel betere motor dan de 2.3 cosworth
Yes, transport geregeld en stuur hebben ze beloofd aan de goede kant af te leveren
Gijzert schreef: ↑22 nov 2020, 18:37Rechts of links seq schakelen?
Ik begrijp niet veel van die berekening.Roy RS schreef: ↑22 nov 2020, 16:52Ze waren toen 65k in pond ex btw en bpm en vooral ex opties.Martijn_bmw schreef: ↑22 nov 2020, 16:47 Zeker leuk om terug te lezen maar 3x zo duur? Zijn ze nu 3ton dan...?
Mijn auto kost 165k pond ex btw ex bpm en opties. Komt uit op zo’n 248k ex btw/bpm
Dus ja, zo’n 3 ton euro’s all inn
Elise schreef: ↑23 nov 2020, 08:41Ik begrijp niet veel van die berekening.Roy RS schreef: ↑22 nov 2020, 16:52Ze waren toen 65k in pond ex btw en bpm en vooral ex opties.Martijn_bmw schreef: ↑22 nov 2020, 16:47 Zeker leuk om terug te lezen maar 3x zo duur? Zijn ze nu 3ton dan...?
Mijn auto kost 165k pond ex btw ex bpm en opties. Komt uit op zo’n 248k ex btw/bpm
Dus ja, zo’n 3 ton euro’s all inn
Van 165ex naar 248ex ==> wisselkoers pond naar euro van 1,5
Advertentie link staat een prijs bij van £139,995 ipv 165k ?
BPM is logisch, maar BTW over het volle aankoop bedrag? Dat geldt toch pas vanaf 1-1-2021 als Brexit daadwerkelijk heeft plaatsgevonden?
Vind wel linkjes over de BTW, maar die gaan allemaal over B2B ipv particulier.
Aangezien je het had over ex. BTW ex. BPM associeer ik dat met import in Nederland, immers BPM is een Nederlands iets.Roy RS schreef: ↑23 nov 2020, 10:30Elise schreef: ↑23 nov 2020, 08:41Ik begrijp niet veel van die berekening.
Van 165ex naar 248ex ==> wisselkoers pond naar euro van 1,5
Advertentie link staat een prijs bij van £139,995 ipv 165k ?
BPM is logisch, maar BTW over het volle aankoop bedrag? Dat geldt toch pas vanaf 1-1-2021 als Brexit daadwerkelijk heeft plaatsgevonden?
Vind wel linkjes over de BTW, maar die gaan allemaal over B2B ipv particulier.
Ik had ook geen berekening gegeven
Mijn auto is van 2017 en niet nieuw, dus iemand anders pakt de ergste pijn, gelukkig maar.
De nieuwprijs was 165k en daar komen de opties bij, ik heb alle opties en dat tikt lekker door.
Carbon remmen zijn bijv 10750 ex, stoel 5000 ex, stuur 5000 ex, carbon wielen 15 (geloof ik), carbon underbody veel geld, lightweight exhaust 7250 ex, track gear set, blussysteem etc etc en dan kom je ver boven de 2 ton, ik moet het nakijken als ik de factuur heb, maar ik meen 248 ex VAT. Daar komt bpm bij
Maandagavond laden, dinsdagmiddag op Silverstone testrijden door de chauffeur. Opnieuw inladen, woensdag middag de boot op en donderdagmorgen afleveren begrijpelijk
Zed240 schreef: ↑23 nov 2020, 17:12 Die bochtsnelheid in dat filmpje... Je hoeft op de provinciale weg niet eens te remmen voor een rotonde.
Uit interesse Roy, is zo'n ding niet bizar duur om te verzekeren aangezien de onderdelen zo duur zijn/alles is carbon en zo'n ding alleen bij BAC hersteld kan worden?
daar heb ik ook wel aan gedacht, maar je moet het zo zien, ik koop dit van geld dat ik heel graag houdt, maar het is wel écht een potje dat ik nergens voor nodig heb, daarom ook geen M of amg product of ander soort compromis, dit potje is voor nutteloze dingen die het leven mooier maken en niks anders.SlowCo schreef: ↑24 nov 2020, 13:40 Roy, je bent een held en de D-F koning dat je een BAC Mono gekocht hebt en op Nederlands kenteken probeert te zetten. Maar durf je straks nog wel serieus met zo'n wagen te scheuren? Ik zou echt met angst en beven op de openbare weg rijden in de hoop dat er geen schade gereden wordt, laat staan onverzekerd het circuit (enige plek waar zoiets tot z'n recht komt) opgaan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast