Ga ik nog iets voor verzinnen...

Ga ik nog iets voor verzinnen...
Dat bedrag is al weer ruimschoots verrekend hoor...DFJEF schreef: 07 nov 2020, 13:00 Nu snap ik ook waarom je 'm weer volgetankt ingeleverd had na de proefrit.![]()
![]()
Ja...
Die werd wel gemist... Nu wel (merkbaar) aanwezig
Gefeliciteerd met deze prachtbak!!!Joop schreef: 07 nov 2020, 11:31 De kozijnen van het appartement nog maar eens bekeken en de knoop doorgehakt. Vanaf de 19e ben ik probleemeigenaarvan bovenstaande Zed en gaat de 440i eruit...
...als ik dan toch nergens meer naar toe kan om een hapje te eten, dan maar er op uit om te lekker sturen.![]()
Helemaal mee eens. Is het minste wat je kunt doen, wel zo netjes.Joop schreef: 07 nov 2020, 13:31Dat bedrag is al weer ruimschoots verrekend hoor...DFJEF schreef: 07 nov 2020, 13:00 Nu snap ik ook waarom je 'm weer volgetankt ingeleverd had na de proefrit.![]()
![]()
Gevalletje leven en laten leven wat mij betreft. ‘s Ochtends ook al de nieuwe M440i meegekregen en zo nu en dan ook eens even sturen met wat anders. Vind ik dan wel zo netjes en zo ben ik niemand afhankelijk. Anders gaat het ook in de eigen tank op.![]()
Die lak moet ik nog even kijken hoe ik dat ga aanpakken; is er wel eentje met een gebruiksaanwijzing. Hij zou door de wasstraat heen moeten kunnen, maar ik ga ‘m wel met de hand wassen (is maar een halve auto qua oppervlakte tov de coupe...
Wellicht inderdaad eerder moeten doen. Ooit wel een paar keer met een Z4 Coupe in 3.0Si en M uitvoering bezig geweest maar kwam er toen of niet uit of de auto was al te snel verkocht... Het concept spreekt me wel aan, maar toch vaak voor de veilige keuze gegaan als 3er/4er coupe.Niels schreef: 07 nov 2020, 15:33 ... Bij nader inzien met jouw roadtrips verbaast het me eigenlijk dat je al niet eens eerder voor een “meer rijders auto” bent gegaan..
...
https://youtu.be/heMScWVTDEs
Nog een dealer die weet hoe het werkt!Joop schreef: 01 nov 2020, 11:47 onder het mom van “ik wil je niet binnen een uur terugzien, ga maar een stuk rijden en ik zie je vanmiddag”...
Ja klopt, heb ik ook gedaan bij mijn 440i. Originele sper ligt in de garage hier.Knot schreef: 07 nov 2020, 19:15 Mtb gewoon op of in je 2e auto mee. Cuore is hip tegenwoordig op DF.
Sper juist achteraf, dan heb je de o originele klok ook om hem mee te verkopen. Bij de Z4 20i/30i gaat het helaas niet 1 op 1 maar een 440i wel dacht ik.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Cuprafan_123, k33z, KoenM, matthyssie, SvB, TurboClouseau en 20 gasten