...dat is nou niet aan dovemansoren besteed als het mij aan gaat. Leuk! Ooit al wel even kort die variant meegehad, maar dat maakte toen al best indruk. Nu alleen langer onderweg. Het was lekker weer voor herfstbegrippen, dus kap naar beneden, stoel- en en stuurverwarming op standje levensgevaarlijk (had geen jas bij namelijk, maar was goed te doen...) en rijden maar. Een beetje de dijken langs de Lek/Nederrijn afgereden om toch een beetje leuk te kunnen sturen. Was gelukkig niet al te druk met fietsers en andere auto’s, dus heb me prima kunnen vermaken om het maar even zo te zeggen. Dit rijdt toch echt wel veel leuker dan zo’n relatief saaie 4er coupe, al is die nieuwe ook echt wel een heerlijke rijmachine. Bracht me wel aan het denken: zo’n nieuwe 4 is voor mij nog niet interessant (laat eerst iemand anders maar die kop eraf rijden), is zo’n Zed nog wat? De 440i moet dan het veld ruimen, het is totaal geen rationele auto en voor mij zou het ook de daily drive zijn, maar ben ook wel hoofdzakelijk alleen onderweg normaal gesproken, maw groot genoeg. Daarnaast ben ik in de basis ook wel echt een coupérijder, maar qua stijfheid doet zo’n nieuwe Zed niet (veel) onder voor een auto met vast dak. Moet ik dan gewoon maar eens een onverstandige

Maar goed, de volle tank een eind heen leeg gereden nog even getankt en ‘m weer vol ingeleverd bij de dealer (had niet gehoeven, maar vond het wel zo netjes...) maar nu kriebelt het wel...