Dank allemaal... Maar eerst nog maar even ophalen...
Knot schreef: 07 nov 2020, 16:17
Prachtige auto Joop!
Mooiste kleur, wel goed schoon houden.
R728i schreef: 07 nov 2020, 16:51
... De Frozen lak is bij nader inzien geen issue meer?
Die lak moet ik nog even kijken hoe ik dat ga aanpakken; is er wel eentje met een gebruiksaanwijzing. Hij zou door de wasstraat heen moeten kunnen, maar ik ga ‘m wel met de hand wassen (is maar een halve auto qua oppervlakte tov de coupe...

)
Niels schreef: 07 nov 2020, 15:33
... Bij nader inzien met jouw roadtrips verbaast het me eigenlijk dat je al niet eens eerder voor een “meer rijders auto” bent gegaan..
...
Wellicht inderdaad eerder moeten doen. Ooit wel een paar keer met een Z4 Coupe in 3.0Si en M uitvoering bezig geweest maar kwam er toen of niet uit of de auto was al te snel verkocht... Het concept spreekt me wel aan, maar toch vaak voor de veilige keuze gegaan als 3er/4er coupe.
De 440i iets te snel gekocht. Daar had ik bij aflevering gewoon al een sperdiff onder moeten hebben. Achteraf had ik er niet zo heel veel trek in. Onderstel was al wel beter dan de 435i maar ik miste wel wat scherpte. Verder wel een heerlijke sportieve reisauto, maar is nog wel wat aan de comfortabele kant. Zo’n Zed is toch wel veel sportiever. Weliswaar iets meer GT dan sportwagen zoals een Boxster is, maar denk wel beter passend. We gaan het wel zien en anders terug naar ‘Snurkie’...
P.S.: Die laatste posts vanaf eerste rit (1-11) mogen wel afgesplitst worden naar Mijn Auto; hoef ik zelf ook geen topic aan te maken. Haha...