Nee. Geondbeginsel in het recht. Werkelijk belachelijk. Een vd grootste brandhaarden zijn de biblebelts. En maar blijven zingen. Ergens gun ik het ze het ook gewoon. Bah. Verheven boven het klootjesvolk. Gewoon kapoen met die onzinMartijn_bmw schreef: 13 okt 2020, 20:23Volgens mij was dat niet zo, Max groep grote 30 en geen uitzondering zei RutteLuco schreef: 13 okt 2020, 20:17 Gelukkig kunnen ze in Staphorst opgelucht ademhalen, gods kinderen hoeven zich nergens aan te houden, maar de horeca helpen we wel totaal naar de klote, goed gedaan hoor Pinokkio.
Gunnen bedoel ik ook met iets anders....Shakes schreef: 13 okt 2020, 21:48 Ja leuk maar je mag wel je kroeg dichtgooien door die voorvochtmensen.
Kort samengevat voor jou Robin ;
Dit dusRobin schreef: 14 okt 2020, 09:02 Zal mij benieuwen over 4 week. Ik vind de maatregelen op scholen(kinderen en tot 18) en in OV niet zo bijzonder. Zelfs ronduit dom. Dat moeten ze aanpakken. Maar nee.
Gewoon scholen een maand dicht , alles.
Daar win je wat mee.
Rutte benadrukte ook dat de besmettingshaarden niet de horeca zijn.
Ik laat 't over mij heenkomen en hopelijk dat het kabinet verbeterde inzichten heeft over een aantal weken.
Volgens mij zei Rutte ook dat als er wel besmettingen in de horeca zijn het gelijk ook onder gemiddeld 380 mensen verspreid wordt (o.i.d.), dat was de reden waarom de horeca op slot gaat en niet zozeer het aantal besmettingen an sich.Rutte benadrukte ook dat de besmettingshaarden niet de horeca zijn.
Volgens mij zei Rutte ook dat als er wel besmettingen in de horeca zijn het gelijk ook onder gemiddeld 380 mensen verspreid wordt (o.i.d.), dat was de reden waarom de horeca op slot gaat en niet zozeer het aantal besmettingen an sich.Rutte benadrukte ook dat de besmettingshaarden niet de horeca zijn.
Gebruikers op dit forum: frankie, HJ2, MParallel, RJK, Sabberjoch en 29 gasten