Rebel schreef:Rico stop toch eens met dat 2e hands auto verhaal![]()
![]()
Een Porsche koop je nieuw of je koopt er geen.
Ik heb een bloedhekel aan oude lijken of afgelikte dellen.
Precies is ook zo.
Ik heb sinds die reclame geen fles Spa meer gekocht. Ervoor ook niet, maar erna al zeker niet. Mensen die niet van kraanwater te onderscheiden bocht voor €1/liter willen afzetten zouden er goed aan doen eerst hun doelgroep eens te onderzoeken, volgens mij zijn dat niet de clochards namelijk.Rico v Velzen schreef:Eigenlijk zeg je met zo'n auto, "fuck you loser" tegen je omgeving.. zerg maar de man in de spa blauw reclame. (die een glas water in zijn gezicht krijgt)
Maar draai het om zit je ook niet te genieten van die bral die een glas water in zijn smoel krijgt ?
Zo'n bral die op zijn bek gaat prachtig toch...
Een Porsche rijder ziet de man in de straat graag op zijn bek gaan. Ik kan er niks aan doen maar zo zit het calvinisme in elkaar...
Ik had het uiteraard over de "standaard" uitvoering, zoals die dus ook op die van mij zit.............................dat schaamlipje dusRebel schreef:
schaamlipje? dan toch een schaamlip van zo'n ......(ik citeer Tom ff) ....dik wijf dat de hele dag voor SBS6 hangt.....mozes wat een lip
Robin schreef:Heel Nederland is middelmatig in 't algemeen.
Maastricht of Amsterdam zijn wel anders, maar de NL bevolking leest idd aan het merk/ de prijs v/e auto de status af. Can't help it.
maar daar ging het niet omPaul schreef:doe mij maar een gifgroene 997 GT3 RS.... ben nog nooit zo verliefd geweest op een auto!!!!!!!!!!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten