Ja halo, spiegelen doen we toch niet als BMW rijders? en richting aangeven Pff, ik heb dat zware hendeltje al bij het grofvuil gezet. Compenseert voor de big macs die ik wel lust.Robin schreef: 19 jun 2020, 08:08 Geen waardeoordeel over een budget 2er die wat getuned is vs een real sportscar die ik graag zou willen, meer om te laten zien dat je met beperkte(...) middelen je van de M2C iets nog beters kunt maken:)
(487PS en aantal chassis setup aanpassingen)
En ja iedereen kiest de GT3RS als hij 'm cadeau zou krijgen weet ik ook wel.
En hier zie je hoe het meestal irl gaat. Geweldige sound van de E36 die zwaar geblokked wordt door de sightseeing/baan onbekend M2C rijder. Kan wel eens iri zijn...Ik had die M2C al lang in de vangrail gesneden denk ik:)))))
Dit zou ik wel willen zien!
Andre schreef: 18 jun 2020, 18:29 Ik heb nog een keer een nieuwe M2 competition gekocht. Wou toch graag terug naar de handbak.
Heb geen M2 CS genomen dat vind ik teveel geld en is het mij niet waard.
DCT is absoluut gaaf maar rwd met een old school handbak toch nog maar een keer meepakken. Wie weet hoe lang het nog kan.
Jein ik denk (hoop) dat die van Erik béter is. Een EL uitlaat klinkt altijd net wat beter.Robin schreef: 04 jul 2020, 20:16 Leuk maar die kleur nee.
Is dit wat?
https://store.activeautowerke.com/produ ... n-mid-pipe
Dat is idd zo. Nu met de GTS diff SW zelfs meer als voorheen. Het is wel o zo makkelijk te doserenRobin schreef: 07 jul 2020, 15:10 Cayman zeer bewegelijk. Mooi! GT4 was sneller edoch minder bewegelijk geweest.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bob Gervais en 8 gasten