Dit is trouwens die kar van die gast Weber in dat Misha filmpje op de NS dat DJEF pagina terug postte. Mooie technische build. Rearwing is dan 'n must , maar cleaner zonder.
Geen waardeoordeel over een budget 2er die wat getuned is vs een real sportscar die ik graag zou willen, meer om te laten zien dat je met beperkte(...) middelen je van de M2C iets nog beters kunt maken:)
(487PS en aantal chassis setup aanpassingen)
En ja iedereen kiest de GT3RS als hij 'm cadeau zou krijgen weet ik ook wel.
En hier zie je hoe het meestal irl gaat. Geweldige sound van de E36 die zwaar geblokked wordt door de sightseeing/baan onbekend M2C rijder. Kan wel eens iri zijn...Ik had die M2C al lang in de vangrail gesneden denk ik:)))))
Robin schreef: 19 jun 2020, 08:08
Geen waardeoordeel over een budget 2er die wat getuned is vs een real sportscar die ik graag zou willen, meer om te laten zien dat je met beperkte(...) middelen je van de M2C iets nog beters kunt maken:)
(487PS en aantal chassis setup aanpassingen)
En ja iedereen kiest de GT3RS als hij 'm cadeau zou krijgen weet ik ook wel.
En hier zie je hoe het meestal irl gaat. Geweldige sound van de E36 die zwaar geblokked wordt door de sightseeing/baan onbekend M2C rijder. Kan wel eens iri zijn...Ik had die M2C al lang in de vangrail gesneden denk ik:)))))
Ja halo, spiegelen doen we toch niet als BMW rijders? en richting aangeven Pff, ik heb dat zware hendeltje al bij het grofvuil gezet. Compenseert voor de big macs die ik wel lust.
M2C is gewoon een van de leukste FR autos op het moment. Enige concurent is mischien de Supra en Mustang GT en Camaro SS. Op circuit zijn die zeker ook leuk maar wat groot. Het leuke van de M2/C is dat ie om je heen smelt en je de auto zo mooi kan laten roteren door zijn korte wielbasis. Ik ben verliefd en wil graag een Club Sport ervan maaken. De AP racing remen voor de voorkant zijn al besteld Next moet ik een betere stoel hebe want met mijn kleine lijfje schiet ik alle kanten op in de M4 stoel.
Zag vorige week er nog 1 in Valencia Orange in Hengelo rijden. En weken daarvoor een zwarte maar door de kleur viel de grill weg dus kon ook een normale M2 zijn geweest.
Andre schreef: 18 jun 2020, 18:29
Ik heb nog een keer een nieuwe M2 competition gekocht. Wou toch graag terug naar de handbak.
Heb geen M2 CS genomen dat vind ik teveel geld en is het mij niet waard.
DCT is absoluut gaaf maar rwd met een old school handbak toch nog maar een keer meepakken. Wie weet hoe lang het nog kan.
Proficiat, supergaaf, HB is echt lekker kan ik zeggen uit eigen ervaring, de bak en schakelpook/gevoel vind ik de beste van BMW ooit, ik hoop wel dat de koppeling intussen wat beter is.
Robin schreef: 07 jul 2020, 15:10
Cayman zeer bewegelijk. Mooi! GT4 was sneller edoch minder bewegelijk geweest.
Dat is idd zo. Nu met de GTS diff SW zelfs meer als voorheen. Het is wel o zo makkelijk te doseren .
Gister Assen gereden 2:02.75. Autoweek met een pro coureur deed het in 1:59.iets. Zonder te glijden zou er 1-2 sec vanaf moeten gaan. Baan werd nooit 100% droog en warm (vele korte regebbuien) maar was wel heel vermakelijk. Ook is de auto veel beter met DSC uit, zelfs in MDM kan de TC wat te ingrijpend zijn.
Geen ECU tune of HW. 513M velgen (M3/M4 18" velgen) met half versleten NS2R banden, DSC uit, trans in de meest agressiever stand, en na 7k rpm schakelen (doe het op gevoel meestal).
Heb het filmpje ook gisteravond bekeken, sinds de combo filmpjes met Robert van afgelopen 2 weken heb ik een wat meer positieve indruk van hem gekregen.
Klinkt inderdaad goed en de slide vanaf oprijden ring was al erg lekker.
Zonde dat BMW voor zo'n uitgaand model die erg gewild is en geroemd wordt zo simpel gehouden heeft.
Oops had erbij moeten zeggen de beschikbare kleuren. Zwart, wit, HS en Misano Blue. Zwart maakt het een Medelander bak, wit is wit, HS zit al op de M2C.
Laatst genoemde is in Amerika niet geleverd aangezien ze daar de gedrochten nieuwe 1 serie en X2 niet hebben. Die vinden het blauw weer mooi.