Robin schreef: 19 jun 2020, 08:08
Geen waardeoordeel over een budget 2er die wat getuned is vs een real sportscar die ik graag zou willen, meer om te laten zien dat je met beperkte(...) middelen je van de M2C iets nog beters kunt maken:)
(487PS en aantal chassis setup aanpassingen)
En ja iedereen kiest de GT3RS als hij 'm cadeau zou krijgen weet ik ook wel.
En hier zie je hoe het meestal irl gaat. Geweldige sound van de E36 die zwaar geblokked wordt door de sightseeing/baan onbekend M2C rijder. Kan wel eens iri zijn...Ik had die M2C al lang in de vangrail gesneden denk ik:)))))
Ja halo, spiegelen doen we toch niet als BMW rijders? en richting aangeven Pff, ik heb dat zware hendeltje al bij het grofvuil gezet. Compenseert voor de big macs die ik wel lust.
M2C is gewoon een van de leukste FR autos op het moment. Enige concurent is mischien de Supra en Mustang GT en Camaro SS. Op circuit zijn die zeker ook leuk maar wat groot. Het leuke van de M2/C is dat ie om je heen smelt en je de auto zo mooi kan laten roteren door zijn korte wielbasis. Ik ben verliefd en wil graag een Club Sport ervan maaken. De AP racing remen voor de voorkant zijn al besteld

Next moet ik een betere stoel hebe want met mijn kleine lijfje schiet ik alle kanten op in de M4 stoel.