YGPB!
Heb 'm maar opgeslagen, het begon zo'n lang verhaal te worden....

Ja, ik ben van de spammer en de spannerArthur schreef:Jurriaan, m'n zwager heeft idd en Discoblok met automaat erin liggen, heb hem ff gevraagd vandaag.
300TDi, 4 cilinder.
Hij kent jouw naam wel van een laroforum ofzo maar hij leest eigenlijk alleen maar.
Hij ligt altijd in de schuur te sleutelen
Een G-klasse is wel erg fraai ook inderdaad, alleen die nu oldtimer zijn waren qua motorisering ook niet erg vlotAr schreef:Stoer! Een lange G-klasse vind ik ook wel leuk. Ik denk dat de oldtimervrijstelling over niet al te lange tijd ook wel gewijzigd zal worden.
Ben zelf ook wel eens zo diep geweest, al ging dat toen iets minder...Maik schreef:Jur, kan die van jou dit ook? 8)
http://www.dumpert.nl/mediabase/42768/7 ... n_4x4.html
Inderdaad een hele fijne trekauto. Een vriend van me heeft er nu 450.000 opstaan, waarvan 150.000 met 3 ton aanhanger erachter.Tom944 schreef:Hebben hier een een Land Rover gehad, Discovery II 2,5tdi. Fijnste trekauto ooit.
Tsja, toen zijn er inderdaad een hoop weggegaan.... Destijds besloten mijn 90 in de stalling te laten en maar even te wachten tot de storm een beetje over was. Van de opbrengst uiteindelijk m`n 110 kunnen kopen.Tom944 schreef:Ja, die electronica was uiteindelijk de reden dat hij weg ging ( en de regelgevingen omtrend grijskenteken @ particulier).
Gaat aardig goed nu ja... Ben benieuwd of ik er de 18e mee naar Engeland kan... Eerst van't weekend nog de laatste onderdelen bij elkaar shoppen bij een grote LR onderdelenbeurs in Aachen, en dan zou het hard moeten gaan. Het enige wat een hoop tijd kost is het laten stralen, galvaniseren en spuiten van het schutbord. Zou het ook niet kunnen laten doen, maar denk dat ik daar spijt van krijg.Stéphane schreef:Goed bezig