Wat ik dom vind zijn mensen die dit soort stupiditeit nog goed proberen te praten.
Maar veel succes ermee.
Wat ik dom vind zijn mensen die dit soort stupiditeit nog goed proberen te praten.
Is geen goed praten, maar ik moet bekennen dat het inderdaad eenvoudig scoren is voor de Europese media. Hier zijn ze nogal goed in het subjectief vertalen van Trump. Ik zal de laatste zijn die zegt dat alles wat hij doet prima is, maar die man komt in ieder geval op voor z'n land. Grenzen dicht, veel testen, etc. Hier modderen ze maar wat aan.tuurgtt schreef: 24 apr 2020, 15:35Wat ik dom vind zijn mensen die dit soort stupiditeit nog goed proberen te praten.
Maar veel succes ermee.
Ik praat zijn stupiditeit niet goed maar jij luistert echt niet wat hij zegt......... nee jij gaat gewoon mee in het bashen van Bush.tuurgtt schreef: 24 apr 2020, 15:35Wat ik dom vind zijn mensen die dit soort stupiditeit nog goed proberen te praten.
Maar veel succes ermee.
Waarvan akte.Downforce Hans schreef: 24 apr 2020, 18:53Ik praat zijn stupiditeit niet goed maar jij luistert echt niet wat hij zegt......... nee jij gaat gewoon mee in het bashen van Bush.tuurgtt schreef: 24 apr 2020, 15:35Wat ik dom vind zijn mensen die dit soort stupiditeit nog goed proberen te praten.
Maar veel succes ermee.
Als je goed kijkt dan "overlegt" hij gewoon met iemand die hem advies geeft en zegt hij dat het misschien wel een idee is om op bepaalde manieren te kijken of dat virus aan te pakken is. Niks meer of minder. Rutte had het zelfde kunnen zeggen wat betreft het aanpakken van het virus. Maar jij gaat er gelijk vanuit dat hij mensen met Bleek wil injecteren zoals in de krant staat om ze beter te krijgen. Dat vind ik een beetje dom........ en als jij daar dan op inhaakt dan vind ik jou een beetje dom.........sorry , kan er niks anders van maken.![]()
Ik dacht al, wie is die vent, maar dat is dus Bush, weten we dat ook weer.
Geef ons daar 's bewijs van WJ..WJ schreef: 24 apr 2020, 20:14 Trump overlegd helemaal niet, hij doet wat die altijd doet en dat is hersenspinsels er live uitgooien. Denken 1+1=2 maar er zit nogal wat verschil tussen een metaal oppervlak en de mensch. Dat krijg je als je niet oplet, of zelfs niet aanwezig ben op briefings.
Er gaan niet voor niets allemaal waarschuwingen nu direct naar buiten om niet zijn hersenspinsels op te volgen.
+1RS-Ron schreef: 24 apr 2020, 19:12Waarvan akte.Downforce Hans schreef: 24 apr 2020, 18:53Ik praat zijn stupiditeit niet goed maar jij luistert echt niet wat hij zegt......... nee jij gaat gewoon mee in het bashen van Bush.tuurgtt schreef: 24 apr 2020, 15:35
Maar veel succes ermee.
Als je goed kijkt dan "overlegt" hij gewoon met iemand die hem advies geeft en zegt hij dat het misschien wel een idee is om op bepaalde manieren te kijken of dat virus aan te pakken is. Niks meer of minder. Rutte had het zelfde kunnen zeggen wat betreft het aanpakken van het virus. Maar jij gaat er gelijk vanuit dat hij mensen met Bleek wil injecteren zoals in de krant staat om ze beter te krijgen. Dat vind ik een beetje dom........ en als jij daar dan op inhaakt dan vind ik jou een beetje dom.........sorry , kan er niks anders van maken.![]()
Gr Ron
Bekijk de persconferentie? Zie je hem overleggen? Hij dropped z'n hersenspinsel en zoekt bevestiging. Zelfs als metafoor voor vaccin/medicijn is het gewoon dom om zoiets te roepen. Het is algemeen bekend dat die nogal eens "blind" een persconferentie ingaat.Peric schreef: 24 apr 2020, 20:36Geef ons daar 's bewijs van WJ..WJ schreef: 24 apr 2020, 20:14 Trump overlegd helemaal niet, hij doet wat die altijd doet en dat is hersenspinsels er live uitgooien. Denken 1+1=2 maar er zit nogal wat verschil tussen een metaal oppervlak en de mensch. Dat krijg je als je niet oplet, of zelfs niet aanwezig ben op briefings.
Er gaan niet voor niets allemaal waarschuwingen nu direct naar buiten om niet zijn hersenspinsels op te volgen.
Mussolini reken ik nooit goed, maar ik snap je punt. Z'n kleindochter daarentegen:)alt schreef: 24 apr 2020, 20:58 Ik vind Trump wat van Mussolini hebben, zoals hij kijkt als hij een zin heeft uitgesproken.
Wie Trump heeft bedacht, moet vast een Engelse comedie schrijver zijn geweest.
Een normaal mens kan zo'n man als Trump niet bedenken.
Ik mag hem wel, hij leest nooit wat op het briefje staat, maar maakt er zijn eigen versie van.
Ik heb Rutte er ook nog niet op kunnen betrappen dat hij tijdens een persconferentie even gaat overleggen hoor....WJ schreef: 24 apr 2020, 20:56Bekijk de persconferentie? Zie je hem overleggen? Hij dropped z'n hersenspinsel en zoekt bevestiging. Zelfs als metafoor voor vaccin/medicijn is het gewoon dom om zoiets te roepen. Het is algemeen bekend dat die nogal eens "blind" een persconferentie ingaat.Peric schreef: 24 apr 2020, 20:36Geef ons daar 's bewijs van WJ..WJ schreef: 24 apr 2020, 20:14 Trump overlegd helemaal niet, hij doet wat die altijd doet en dat is hersenspinsels er live uitgooien. Denken 1+1=2 maar er zit nogal wat verschil tussen een metaal oppervlak en de mensch. Dat krijg je als je niet oplet, of zelfs niet aanwezig ben op briefings.
Maar laat je niet door mij overtuigen en lees je wat in en bekijk wat videos, alles word bewaard op het grote internet, including z'n eigen twitter.![]()
Maar misschien slikken we straks wel echte bleek tabletten.![]()
Dat er voor de rest niks fatsoenlijks is om het tegen hem op te nemen ben ik het mee eens, en inderdaad; the
Devil you know. Dus die zit er straks weer 4 jaar.
Nee dat heeft die ervoor gedaanPeric schreef: 24 apr 2020, 21:30
Ik heb Rutte er ook nog niet op kunnen betrappen dat hij tijdens een persconferentie even gaat overleggen hoor....
Weer zoooo makkelijk dit allemaal... De MSM dropt een paar thema's, en de schapen volgen wel...
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Robbert92 en 15 gasten