Corona in Nederland.....

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
tuurgtt
Auto: M140i

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door tuurgtt » 24 apr 2020, 15:35

Downforce Hans schreef: 24 apr 2020, 15:28
Wat ik dom vind is jou commentaar.
Wat ik dom vind zijn mensen die dit soort stupiditeit nog goed proberen te praten.
Maar veel succes ermee.

///Joost

Bericht door ///Joost » 24 apr 2020, 17:58

tuurgtt schreef: 24 apr 2020, 15:35
Wat ik dom vind zijn mensen die dit soort stupiditeit nog goed proberen te praten.
Maar veel succes ermee.
Is geen goed praten, maar ik moet bekennen dat het inderdaad eenvoudig scoren is voor de Europese media. Hier zijn ze nogal goed in het subjectief vertalen van Trump. Ik zal de laatste zijn die zegt dat alles wat hij doet prima is, maar die man komt in ieder geval op voor z'n land. Grenzen dicht, veel testen, etc. Hier modderen ze maar wat aan.

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 24 apr 2020, 18:53

Maar veel succes ermee.
Ik praat zijn stupiditeit niet goed maar jij luistert echt niet wat hij zegt......... nee jij gaat gewoon mee in het bashen van Bush.
Als je goed kijkt dan "overlegt" hij gewoon met iemand die hem advies geeft en zegt hij dat het misschien wel een idee is om op bepaalde manieren te kijken of dat virus aan te pakken is. Niks meer of minder. Rutte had het zelfde kunnen zeggen wat betreft het aanpakken van het virus. Maar jij gaat er gelijk vanuit dat hij mensen met Bleek wil injecteren zoals in de krant staat om ze beter te krijgen. Dat vind ik een beetje dom........ en als jij daar dan op inhaakt dan vind ik jou een beetje dom.........sorry , kan er niks anders van maken. :thumbup:

RS-Ron

Bericht door RS-Ron » 24 apr 2020, 19:12

Downforce Hans schreef: 24 apr 2020, 18:53
Maar veel succes ermee.
Ik praat zijn stupiditeit niet goed maar jij luistert echt niet wat hij zegt......... nee jij gaat gewoon mee in het bashen van Bush.
Als je goed kijkt dan "overlegt" hij gewoon met iemand die hem advies geeft en zegt hij dat het misschien wel een idee is om op bepaalde manieren te kijken of dat virus aan te pakken is. Niks meer of minder. Rutte had het zelfde kunnen zeggen wat betreft het aanpakken van het virus. Maar jij gaat er gelijk vanuit dat hij mensen met Bleek wil injecteren zoals in de krant staat om ze beter te krijgen. Dat vind ik een beetje dom........ en als jij daar dan op inhaakt dan vind ik jou een beetje dom.........sorry , kan er niks anders van maken. :thumbup:
Waarvan akte.

Gr Ron

Opa
Auto: Ford Fiesta ST

Bericht door Opa » 24 apr 2020, 19:41

Downforce Hans schreef: 24 apr 2020, 18:53 nee jij gaat gewoon mee in het bashen van Bush.
Bush? :whistle:

Luco

Bericht door Luco » 24 apr 2020, 20:02

Opa schreef: 24 apr 2020, 19:41
Downforce Hans schreef: 24 apr 2020, 18:53 nee jij gaat gewoon mee in het bashen van Bush.
Bush? :whistle:
Ik dacht al, wie is die vent, maar dat is dus Bush, weten we dat ook weer.

WJ

Bericht door WJ » 24 apr 2020, 20:14

Trump overlegd helemaal niet, hij doet wat die altijd doet en dat is hersenspinsels er live uitgooien. Denken 1+1=2 maar er zit nogal wat verschil tussen een metaal oppervlak en de mensch. Dat krijg je als je niet oplet, of zelfs niet aanwezig ben op briefings.

Er gaan niet voor niets allemaal waarschuwingen nu direct naar buiten om niet zijn hersenspinsels op te volgen.

RS-Ron

Bericht door RS-Ron » 24 apr 2020, 20:28

Ik wordt een beetje moe van de Trump gebash. Ja er is meer dan genoeg op hem aan te merken, ben ook geen fan van hem. Gelukkig hebben de zogenaamde zelfbenoemde genieën die Clinton tegenover hem hebben gezet bij de laatste verkiezingen leergeld betaald en nu een echte tegenkandidaat gekozen om het tegen hem op te nemen........... Het wordt een appeltje eitje de komende verkiezingen. En dan krijgen we weer 4 jaar Trump gebash........... gek hè ? Je verwacht het niet........... Ik neem het de gemiddelde Amerikaan niet kwalijk dat ie voor Trump heeft gekozen, je zal 4 jaar die valse heks op haar bezem door het witte huis hebben vliegen. Ik mis een beetje zelfreflectie aan de linkerkant van het politieke spectrum, niet alleen in de VS trouwens.

Gr Ron

Peric

Bericht door Peric » 24 apr 2020, 20:35

Trump Derangement Syndrome. Daar lijden heel veel mensen aan.
Ieder moment aanklampen om maar de man zwart te maken.
Voorlopig deed 'ie het beter dan vele voorgaande Presidenten. Dat 'ie nu met Corona te maken krijgt is een uitdaging. Ook daar over gaan alweer wilde verhalen rond. Er wordt natuurlijk vanalles verzonnen en dat pakt de media maar wat graag op.
Lekker laten gaan, dat bashen. Er komt gewoon een tweede termijn voor Trump. Wie het laatst lacht..

Dat een broer van de Goeverneur van New York z'n vrouw Corona gaat genezen met kristallen hoor je niemand over.
De broer van de Goeverneur van New York is een Anchor bij CNN, Chris Cuomo.

Peric

Bericht door Peric » 24 apr 2020, 20:36

WJ schreef: 24 apr 2020, 20:14 Trump overlegd helemaal niet, hij doet wat die altijd doet en dat is hersenspinsels er live uitgooien. Denken 1+1=2 maar er zit nogal wat verschil tussen een metaal oppervlak en de mensch. Dat krijg je als je niet oplet, of zelfs niet aanwezig ben op briefings.

Er gaan niet voor niets allemaal waarschuwingen nu direct naar buiten om niet zijn hersenspinsels op te volgen.
Geef ons daar 's bewijs van WJ..

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 24 apr 2020, 20:53

RS-Ron schreef: 24 apr 2020, 19:12
Downforce Hans schreef: 24 apr 2020, 18:53

Maar veel succes ermee.
Waarvan akte.

Gr Ron
+1

WJ

Bericht door WJ » 24 apr 2020, 20:56

Peric schreef: 24 apr 2020, 20:36
WJ schreef: 24 apr 2020, 20:14 Trump overlegd helemaal niet, hij doet wat die altijd doet en dat is hersenspinsels er live uitgooien. Denken 1+1=2 maar er zit nogal wat verschil tussen een metaal oppervlak en de mensch. Dat krijg je als je niet oplet, of zelfs niet aanwezig ben op briefings.

Bekijk de persconferentie? Zie je hem overleggen? Hij dropped z'n hersenspinsel en zoekt bevestiging. Zelfs als metafoor voor vaccin/medicijn is het gewoon dom om zoiets te roepen. Het is algemeen bekend dat die nogal eens "blind" een persconferentie ingaat.
Maar laat je niet door mij overtuigen en lees je wat in en bekijk wat videos, alles word bewaard op het grote internet, including z'n eigen twitter. ;)

Maar misschien slikken we straks wel echte bleek tabletten. :shithappens:

Dat er voor de rest niks fatsoenlijks is om het tegen hem op te nemen ben ik het mee eens, en inderdaad; the
Devil you know. Dus die zit er straks weer 4 jaar.
Laatst gewijzigd door WJ op 24 apr 2020, 20:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Robin

Bericht door Robin » 24 apr 2020, 20:56

Hoe ver van de realiteit sta je om Trump nu te bashen. Dit is een wereldprobleem, en hoe GOED Trump het ook deed vóór corona , gewoon blijven bashen. En wij zitten hier met, RIVM/OMT en Rutte. Waar ook weinig tot niets van uit gaat. Zullen we het daar weer over hebben?

Afbeelding

alt

Bericht door alt » 24 apr 2020, 20:58

Ik vind Trump wat van Mussolini hebben, zoals hij kijkt als hij een zin heeft uitgesproken.
Wie Trump heeft bedacht, moet vast een Engelse comedie schrijver zijn geweest.
Een normaal mens kan zo'n man als Trump niet bedenken.
Ik mag hem wel, hij leest nooit wat op het briefje staat, maar maakt er zijn eigen versie van.

Robin

Bericht door Robin » 24 apr 2020, 21:00

Nelson Mandela en Tom Hanks, topacteurs.

Robin

Bericht door Robin » 24 apr 2020, 21:02

alt schreef: 24 apr 2020, 20:58 Ik vind Trump wat van Mussolini hebben, zoals hij kijkt als hij een zin heeft uitgesproken.
Wie Trump heeft bedacht, moet vast een Engelse comedie schrijver zijn geweest.
Een normaal mens kan zo'n man als Trump niet bedenken.
Ik mag hem wel, hij leest nooit wat op het briefje staat, maar maakt er zijn eigen versie van.
Mussolini reken ik nooit goed, maar ik snap je punt. Z'n kleindochter daarentegen:)

Je had 'm Stalin of Kim of Castro of Pol Pot kunnen noemen, maar dat deed je niet. :D
Want zo fout is hij niet.

Wimo

Bericht door Wimo » 24 apr 2020, 21:20

De man is een succesvolle entrepreneur. Natuurlijk haten mensen hem :bag:

Robin

Bericht door Robin » 24 apr 2020, 21:22

Dat ook, maar laten we 't gaan hebben over Elon:)

Wimo

Bericht door Wimo » 24 apr 2020, 21:30

Die haten we ook, de charlatan. Kerel heeft ,net als Trump, nog nooit wat gepresteerd!

Peric

Bericht door Peric » 24 apr 2020, 21:30

WJ schreef: 24 apr 2020, 20:56
Peric schreef: 24 apr 2020, 20:36

Bekijk de persconferentie? Zie je hem overleggen? Hij dropped z'n hersenspinsel en zoekt bevestiging. Zelfs als metafoor voor vaccin/medicijn is het gewoon dom om zoiets te roepen. Het is algemeen bekend dat die nogal eens "blind" een persconferentie ingaat.
Maar laat je niet door mij overtuigen en lees je wat in en bekijk wat videos, alles word bewaard op het grote internet, including z'n eigen twitter. ;)

Maar misschien slikken we straks wel echte bleek tabletten. :shithappens:

Dat er voor de rest niks fatsoenlijks is om het tegen hem op te nemen ben ik het mee eens, en inderdaad; the
Devil you know. Dus die zit er straks weer 4 jaar.
Ik heb Rutte er ook nog niet op kunnen betrappen dat hij tijdens een persconferentie even gaat overleggen hoor....
Weer zoooo makkelijk dit allemaal... De MSM dropt een paar thema's, en de schapen volgen wel...

WJ

Bericht door WJ » 24 apr 2020, 21:42

Peric schreef: 24 apr 2020, 21:30
Ik heb Rutte er ook nog niet op kunnen betrappen dat hij tijdens een persconferentie even gaat overleggen hoor....
Weer zoooo makkelijk dit allemaal... De MSM dropt een paar thema's, en de schapen volgen wel...
Nee dat heeft die ervoor gedaan :mrgreen: zodat die tijdens de persconferentie niet hoefde te roepen; mischien zoiets als bleek injecteren, on daarna vragend naar het rivm gepeupel te kijken. Haha

smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Bericht door smiley » 24 apr 2020, 21:43

Afbeelding

JP

Bericht door JP » 24 apr 2020, 23:00

Laat het geld maar vliegen.

https://www.ad.nl/ad-werkt/staat-schiet ... oogle.com/

Tussen 2 en 4 miljard voor KLM

///Joost

Bericht door ///Joost » 24 apr 2020, 23:05

Ik zie het Malieveld al vol staan met MKB’ers... blijft lastig uitleggen voor Rutte en co.

Robin

Bericht door Robin » 25 apr 2020, 08:11

Ach, hij had 1 minuutje kort kunnen zeggen iets in de richting van:

" Ondernemers aanverwante/medewerkers /MKB-ers /horeca/kapsalons (etc) we weten dat jullie nu vooral in het meest zware economische weer zitten. En we weten ook waardoor. Jullie allemaal zijn het vervolgplan als we meer 'rust' met het virus hebben. "

Of iets in die richting.

Hij zei niks.

Wegwezen.

Ga lekker door met Trump bashen :-)

Plaats reactie