Nee hoor zal geen daily weer worden. Heb ‘m voor een korte tijd en uit nood gedaily’d, maar nu al helemaal liever niet weer (met de kooi en racekuipen etc). Gewoon een trackdaycar met kenteken zodat ik nog wel eens met een tourtocht mee kan doen of op een regenachtige zondag mijzelf toch even vermaken kan op straatVliet schreef: 02 jan 2020, 09:48 Mooie vorderingen, maar ga je nu full trackday spec met deze? Of blijft dit ook een daily?
bij de e39 ook, de eerdere jaren zijn over het algemeen netter qua carrosserie dan de latere (facelift) modellen.
Da's (op de wielkasten na) het enige puntje bij de zwarte, te zien op P6 onderaan. Ook alleen maar aan de bestuurderszijde trouwens.Crookie schreef: 05 jan 2020, 21:29 Duitse degelijkheid. Zijn de ‘trailing arm pockets’ waar dus de draagarmen aan de body vast zitten nog roest vrij? Met de drie bouten net achter het krikpunt.
An sich logisch dat er een kwaliteitsverschil tussen bepaalde periodes zit. Ook metaalprijzen schipperen om hoog en naar beneden, terwijl de aanschafprijzen van nieuwe auto's daar niet meteen onder lijden. Dan moet de marge toch ergens anders weggehaald worden.Rogerb schreef: 05 jan 2020, 18:51 Zie dat soort dingen ook bij onze handel in de hothatches, van Clio bijvoorbeeld zijn de eerste bouwjaren van de 16v/Williams veel beter dan vanaf 94/95
Ja kooi is een mooie build, één van de redenen wat mij de doorslag gaf de donor aan te schaffen. Is zoals ik 'm zelf ook ongeveer had laten ontwerpen.Knot schreef: 25 jan 2020, 20:39 Kooi ziet er best stevig uit toch.
Flinke aap trouwens, zit dit gewoon achterop geprikt?
Jeffrey026 schreef: 26 jan 2020, 17:57 Mooie autoambulance en handig voor circuitdagen.
Met zo'n oude bmw is het fijn om een spare parts auto en mobiele werkplaats mee te kunnen nemen naar het circuit haha.
Ben benieuwd naar de volgende updates. Heb je een streef datum wanneer de auti rijdend zal zijn ?
Absoluut! Jeffrey lees je ff mee?
check!!! denk meer aan ietjes later tijdstip
Gebruikers op dit forum: Bjeffindividual, S-RS en 5 gasten