Knot schreef: 25 jan 2020, 20:39
Kooi ziet er best stevig uit toch.
Flinke aap trouwens, zit dit gewoon achterop geprikt?
Ja kooi is een mooie build, één van de redenen wat mij de doorslag gaf de donor aan te schaffen. Is zoals ik 'm zelf ook ongeveer had laten ontwerpen.
Is nog niet eens de zwaarste aap die wij hebben

Maar dit is wel een grotere jongen inderdaad, tilt 2500 kg dus had er nét niet twee opgestapelde E36's mee op kunnen tillen

En past inderdaad zo achterop de trailer.
Jeffrey026 schreef: 26 jan 2020, 17:57
Mooie autoambulance en handig voor circuitdagen.
Met zo'n oude bmw is het fijn om een spare parts auto en mobiele werkplaats mee te kunnen nemen naar het circuit haha.
Ben benieuwd naar de volgende updates. Heb je een streef datum wanneer de auti rijdend zal zijn ?

als ik spareparts en een mobile werkplaats mee moet nemen voor deze auto's heb ik aan twee vrachtwagens nog niet genoeg.
Ik hoop en verwacht de auto begin Q2 dit jaar rijdend, uitgelijnd en APK gekeurd te hebben. Halverwege februari gaat de 328i uit elkaar, waarna de motor uit elkaar gehaald wordt voor (preventief) diverse nieuwe pakkingen, keringen en lagers. Eind februari verwacht ik dat het laswerk aan de zwarte kas wel voltooid is, kan die aandrijflijn er uit (één dag werk) en kan de frisse B28 met bak, diff, assen, toebehoren etc. er weer in. Dan kan uitlijnen en APK volgen. Afstellen van de motor moet ook nog (ivm M50B25 inlaat), maar dat heeft iets minder haast.