Ik beeldde me al foto's in van een Civic in de sloot.

Aangezien Boonstra een BMW sloperij op de oprit is begonnen en Djessy bezig is met v8 ombouw omdat hij liever doet sleutelen dan rijden dan wordt jij hun vervanger voor de vrij rijden dagen?Knot schreef: 08 okt 2019, 11:23 Op nat zandvoort en papenburg in 2 wel wat wielspin hoor in de toeren met VSA uit maar ze hebben iig meer grip dan de oude primacy's die achter zitten want hij komt op snelheid mooi om als je gas lift.
Remmen moet ik nog een keer goed ontluchten, zitten nog wat belletjes in. Toch maar van bovenaf doorblazen ipv aan de nippel doorzuigen. Met de inremsessies van 5x van 100-20 ging het pedaal de 3e keer al flink richting de bodem. Als dat opgelost is voldoen de EBC yellow prima voor deze auto en kan ik wat meer circuituurtjes gaan pakken. Hoeven van mij zeker geen hele dagen te zijn, uurtje of 2, max 4 is prima. Maar eens weer op Assen gaan kijken, auto is niet snel maar je kunt er prima lijnen mee rijden met 140pk/1166kg.
Gebruikers op dit forum: Bjeffindividual, Erminio, erwin20vt, Fabian, SlowCo en 12 gasten