Verschil is dat die er niet snel uit zien.. maar het wel zijn itt andersom

En dat is maar goed ook. Je wilt toch niet dat Ger en Corrie van de hoek in een 510pk RWD AMG rijden? Nee laat die maar lekker een C180 met AMG pakket rijden. Scheelt ons veel verzekeringspremieWimo schreef: 25 jul 2019, 14:42Verschil is dat die er niet snel uit zien.. maar het wel zijn itt andersom![]()
Zie mijn reacties, er blijft 1 voordeel staan.Wimo schreef: 25 jul 2019, 14:06Ik wacht nog op de onderbouwing wat er niet waar is .. tot op heden zie ik alleen gesputter.Elise schreef: 25 jul 2019, 14:03En je bedoelt dit serieus?Wimo schreef: 25 jul 2019, 13:54
Nee, itt tot ice heb je er geen last van...
Voordelen ev:
- Nooit meer tanken, doen we lekker thuis.
Als ik thuis een vat benzine neerzet kan ik ook thuis de boel volgooien, dus dit voordeel keur ik niet goed
- Extreem veilig door efficiënter gebruik kreukelzone.
Enig bewijs hiervan of is dit iets wat tussen je oren leeft? Ook dit vind ik geen acceptabel voordeel
- Meer binnenruimte dan mogelijk is met een ouderwetse aandrijving
Hoe groter de auto, des te meer binnenruimte. Ook niet acceptabel als voordeel
- Acceleratie is onvergelijkbaar met auto's in dezelfde prijsklasse.
En als we als nadeel opschrijven dat een EV ongeschikt is voor circuitwerk vind jij dat ook reëel?
Daarnaast is die ludicrous mode van zo'n tesla goed voor een EMG cursus, dus telt niet voor normaal gebruik.
- Continu acceleratie .. geen turbo lag.
Dan koop je een ICE zonder turbo en heb je ook geen turbo lag, kortom nog zo'n drogreden.
- Rust in de auto ..
Nou hier heb je je eerste punt
- Warm rijden is overbodig ..
Als jij gewoon normaal rijdt met een ICE hoef je die ook niet warm te rijden, kun je gewoon normaal met het verkeer meerijden, niks aan de hand. Dus wederom geen voordeel.
- Veel minder last van extreme temperaturen.. elektromotor blijft vermogen houden.
Het is een feit dat warmte invloed heeft op de prestatie van accu's , kortom ook geen zogenaamd voordeel
- RWD is nog steeds een optie
Je kunt nog gewoon RDW auto's kopen, dus ook dit is weer een drogreden
Je hebt helemaal gelijk, ik ga ophouden, de post hierboven is zo kansloos dat reageren zonde van de tijd is.indobesar schreef: 25 jul 2019, 14:45 Hebben jullie een (digitale) zonnesteek?
Wat een hoop onzinnige off-topic berichten imho. Je gelijk halen/ander overtuigen begint hopeloos treurig te worden...
Nieuwe hobby : Paaldansen:)JP schreef: 25 jul 2019, 15:00 Voordeel: je mag overal vooraan parkeren... kunnen ze die laadpalen niet wat verder weg maken ? Beetje beweging is ook voor hunnie goed![]()
Het beste van De Telegraaf
Analyse: Tesla lijkt nu op een houtkachel
Door GERT VAN HARSKAMP
2 uur geleden in FINANCIEEL
Aandeelhouders zijn zich rot geschrokken van de beroerde halfjaarcijfers die Tesla afgelopen nacht Nederlandse tijd heeft gepresteerd. Topman Elon Musk mag zijn productie met 87.000 auto’s dan eindelijk op gang hebben, maar blijft maar geld verbranden om die productie op gang te houden.
Ⓒ AFP
Tesla bouwde in het afgelopen kwartaal meer elektrische auto’s dan ooit tevoren en de Model 3 is in Nederland zelfs de best verkochte auto. Het verlies groeit echter even hard mee en kwam uit op $408 miljoen, veel meer dan waarop marktvorsers rekenden. Gezegd moet worden dat daar $117 miljoen aan reorganisatiekosten bij zaten.
Zorgen bij beleggers
Beleggers maken zich echter grote zorgen. Het aandeel verloor nabeurs maar liefst 11%.
Die zorgen zijn er niet zomaar. De hogere productie heeft wel geleid tot een positieve kasstroom van $614 miljoen, maar dat is lang niet genoeg om aan de nodige investeringen te voldoen en de schuld weg te werken, maar de vraag is of dat genoeg is.
Eerder dit jaar heeft Musk nog gezegd dat Tesla heel hard vers geld nodig heeft, ander zou het concern voor het eind van het jaar door zijn cash heen zijn. Vervolgens haalde Tesla ruim $2,4 miljard op.
Waar Tesla altijd een grote gunfactor heeft gehad en veel beleggers echte Musk-beliebers zijn, neemt de vrees toe dat Musk niet nog een tweede, derde of misschien wel een vierde keer zijn hand komt ophouden. Beleggers houden van vergezichten, maar het wordt voor Musk nu tijd dat die investeringen ook echt geld opleveren. Nu lijkt Tesla nog te veel op een buitenkachel die alleen maar is op te stoken door er meer hout op te gooien.]
Met alle respect, maar als er iets kansloos is, dan zijn het wel de belachelijke voordelen die jij opnoemt.Wimo schreef: 25 jul 2019, 14:48Je hebt helemaal gelijk, ik ga ophouden, de post hierboven is zo kansloos dat reageren zonde van de tijd is.indobesar schreef: 25 jul 2019, 14:45 Hebben jullie een (digitale) zonnesteek?
Wat een hoop onzinnige off-topic berichten imho. Je gelijk halen/ander overtuigen begint hopeloos treurig te worden...
uit het artikel:
Dit moet wel dé reden zijn. Telsa is (bijna) alleen maar lease/zakelijk.De Focwa, die zich baseert op data van gerepareerde schades, doet geen uitspraken over de reden dat EV's gemiddeld meer schade rijden. Een reden zou kunnen zijn dat EV's voornamelijk zakelijk worden ingezet en derhalve aanzienlijk meer kilometers maken. Ook wordt schade (bijna) altijd gemeld
Blijkbaar ben jij hier de domme, dat het wegwaait ok, dus dan mag het maar ergens anders wel in iemands strot waaien, als het maar niet bij jouw is, nee dan ben je lekker bezig, vervuiling is vervuiling, waar op de aarde het ook is.markm schreef: 25 jul 2019, 12:28Ben je nou echt zo dom?
Wat gebeurd er denk je met luchtvervuiling door de wind of luchtstromen? we hebben het hier over gassen en fijnstof dat je niet ziet met het blote oog.
ga eens een sigaretje roken met windkracht 4, kijk wat dr gebeurd met de rook
Doe eens een liter kokend water in een bad en vul de rest van het bad met koud water, denk je zelf dat de temperatuur dan nog steeds 100 graden is na het vullen?
Alles draait toch om concentraties? hoe heter het bad des te groter de kans is dat je je verbrand, hoe hoger de concentraties aan vervuiling in de lucht hoe groter de impact op de gezondheid.
naarmate de vuilere lucht zich door wind of luchtstromen vermengd met schonere lucht nemen de concentraties aan vervuiling af.
Dit is echt 1e klas mavo hoor.
het gaat er niet om dat de vervuiling er wel of niet is, het gaat om de concentraties.
Mmm-ijsjes !Robin schreef: 25 jul 2019, 17:22 Inderdaad Luco da's een mooi redelijk allesomvattend woord 'eigenbelang' in deze discussie.
Wie wil er een ijsje:-)
vanmiddag al drie op, vast slecht voor het milieu al die verpakking en kolenstroom voor de vriezer om ze koud te houden.