Prachtige filmpjes heb ik allemaal bekeken
Zal mijn filmpjes straks online gooien. Slechte kwaliteit, maar dat mag de pret niet drukken. Allemaal aankomend en in de tarzanbocht en uitkomend.
Wat betreft Opa en WRX: in de toekomst het volgende. Het is natuurlijk geen race, dus Opa had best even kunnen wachten natuurlijk.
Maar Opa was duidelijk sneller en kon er langs, dan is het de WRX die natuurlijk even gas los zou moeten laten om Opa voorbij te laten. Das op het filmpje niet goed te zien. Bij een race hou je het gas erop natuurlijk, maar dit is gewoon voor ons plezier.
Zorg in de toekomst dat je gewoon even remt/gas los laat op het moment dat iemand er langs wil of er langskomt.
Dan weet iedereen meteen waar ie aan toe is
Alarmlichten aan is ook verwarrend. Ik zie dit een paar auto's doen. Het is natuurlijk allemaal ook erg eng soms, maar hou het erop dat het OVERIGE verkeer op moet passen.
Haal geen rare capriolen uit als je iemand achter je ziet die veel sneller is. Degene die sneller is, die zoekt het moment wel uit om je in te halen waar dat kan.
Ga niet plotseling remmen op punten waar je dat niet zou doen. Ga niet van je eigen lijn af, want dan kom je op punten in bochten waar je soms niet wil zijn (viezigheid, zand etc).
Zorg ervoor dat je doet wat je doet en geef met je knipperlicht aan wat je doet. Ga iets meer naar rechts en geef rechts knipperlicht aan, zodat je links ingehaald kan worden.
Of zit je meer links? Geef dan links knipperlicht, zodat iemand er rechts voorbij kan (niet aan te bevelen normaal, maar in sommige bochten "natuurlijker")