Hielke schreef:Die bocht heet de Matersbocht en die wil je door de layout van het stuk daarna heel zeker aan de binnenkant raken. Ver aan de binnenkant.....
Dat klopt. Kreeg 'm niet goed binnen dat rondje. Stukje onervarenheid op Zandvoort (3e keer dat ik er reed in 3 jaar) icm wat smeren van de Dunlopjes 9000 aan de voorkant.
Meeste rondjes rond de 2:18, met een paar uitschieters naar boven (veel traffic, 2:20/2:21) en naar beneden (weinig traffic + eerste paar rondjes na even stil te hebben gestaan (baasluiting) (lees: dunlopjes minder warm

) snelste net onder de 2:16).
De yokohama 550's (achter-as) deden het erg goed, hadden erg weinig last van smeren. De 9000's op de voor-as daarentegen hadden na 4 a 5 rondjes minder gevoel met insturen. Volgende keer op slicks of semi's, da't zal nog een stuk fijner sturen ! met het lichte motortje in het vooronder, stuurt zo'n 318 heel erg lekker (imo).
Had op CPZ de meeste moeite met de Vodafone bocht; denk dat ik wel 20 varianten heb geprobeerd, maar naar mijn gevoel 'liep' die bocht nog niet zoals zou moeten, mede ook door de 9000's. Ik denk dat die komende keer beter zal gaan met minder smerende voorbanden + dat ik er nu wat meer ervaring mee heb. Hunzerug op was lastig ivm weinig power
Schievlak, Luyendijk en Kumho bocht vond ik erg leuk, daar liep de auto ook lekker door de bocht. Wel heel anders rijden dan op de Nurburgring. Zitten best wel wat voordelen aan rijde op een circuit waar je niet direkt de vangrail in hoeft te gaan als je een foutje maakt