Uiteraard is dit damagecontrol, omdat het verhaal overtrokken wordt door mensen die de auto niet eens gezien hebben en meteen oordelen en praten over kromme M3 en bakken specie op het dak.Arthur schreef: 27 feb 2019, 12:36 Ja, snap ik ook niet. Ik ging er iig niet achteraan.
En bij het 'open/duidelijk en eerlijk' verhaal zet ik m'n vraagtekens (aantal eigenaren en het verkooppraatje). Het is meer 'damagecontrol'. Maar goed, ieder z'n mening. En als je de (achter) schade zo goed kunt zien en dat het niet volgens de standaard is gerepareerd, hoe kun je dan spreken van 'niet superslecht' gerepareerd? Goed dus iig niet?
Zoals ik al zei, kom zelf kijken en oordeel dan.
De schade is niet 100% gemaakt nee, dan hadden ze de kofferbodem ook moeten vervangen. Maar ze hebben wel de chassisbalk vervangen, welke er hartstikke netjes inzit. Vandaar mijn opmerking, niet superslecht. Dit had 100x erger gekunnen.