Is er hier uberhaupt ooit iemand geweest die wat aan jouw advies had??Macboy schreef: 29 okt 2018, 07:54 Heb hier even bijgelezen. Heb uiteraard met Bram contact gehad de afgelopen 2 weken. Niet dat ik hem zinvolle adviezen heb gegeven maar dat terzijde![]()
Nou dat omkijken dat doen wij nog wel even voor hem......MParallel schreef: 29 okt 2018, 23:45 Pff wat een gedoe man, maar het is nu mooi achter de rug.
Vooruit en niet meer omkijken.
Kuch...D. Peters schreef: 27 feb 2019, 08:50 Hij staat weer te koop? Geen vermelding van schade...
https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw ... -2002.html
Bram schreef: 25 feb 2019, 13:03 https://www.autoscout24.nl/aanbod/bmw-m ... ?cldtidx=8
Warning, kromme M3 met lakdiktes tot 600 nog wat insideVP ligt hoger dan wat ik ervoor betaald heb...
Goed duidelijk en eerlijk verhaalGJansen schreef: 27 feb 2019, 11:12 Hallo Allemaal,
Ik heb me even aangemeld op dit forum, omdat ik degene ben die de M3 met kenteken 8-TTD-64 te koop aanbied.
Ik krijg allemaal mailtjes van bezorgde forumgebruikers om mij te zeggen dat deze auto 'besmet' is. Ik weet dat deze auto schade gehad heeft, maar ik wil niet dat dit een eigen leven gaat lijden, en dat hier geroepen wordt dat de auto krom is en 2 zakken beton op het dak heeft door mensen die de auto niet eens gezien hebben irl.
Ikzelf ben ook een liefhebber, voordat ikzelf ondernemer ben geworden heb ik 6 jaar bij BMW gewerkt, en altijd alleen maar BMW gereden. Deze BMW M3 heb ik nu ook op mijn privé naam staan, omdat ik er graag zelf mee wil rijden zolang deze niet verkocht is. Ik heb de auto bewust niet eerder aangeboden, zodat ik eerst even zelf kon genieten.
Natuurlijk heb ik er niet in de advertentietitel bij staan dat deze auto schade heeft gehad, maar ik zeg ook niet dat deze schadevrij is. Wel vertel ik het erbij als mensen komen kijken. Ik wil geen gezeik achteraf. Ik ben het ermee eens dat deze auto niet aangeboden mag worden zonder het erbij te vermelden, en ik geef Bram dan ook groot gelijk dat hij terug is gegaan.
De schade is inderdaad nog te zien aan de kofferbodem, welke niet is vervangen bij het schadeherstel. De chassisbalk linksachter is wel vervangen, als ook een deel van het binnenscherm + achterwand. Dit is niet gerepareerd volgens de standaard die je zou verwachten bij een BMW M3, maar nou ook niet superslecht. Wij hebben de achterbumper weer netjes gemonteerd, en de kofferklep afgesteld. Tevens hebben we ook de voorbumper gespoten, omdat hier de lak van gebarsten was.
Al met al is dit een schade die voor de kenner nog zichtbaar is, maar een leek ziet er niets van. Ook heeft deze schade niets met de wielophanging van doen gehad, de draagarmen etc. zijn allemaal nog origineel, op het uitlijnrapport is niets afwijkends te zien, en de auto stuurt gewoon snaarstrak. Dus een opmerking zoals kromme auto lijkt me niet op zijn plaats.
Tevens mogen jullie van mij allemaal komen kijken, als je me niet geloofd. Je krijgt er zelfs een gratis bakkie koffie bij.
Naar mijn idee dus gewoon een prachtige BMW M3 waar ook een liefhebber net zo veel plezier van kan hebben als een exemplaar wat geen schade gehad heeft, maar dan voor € 5.000 - € 10.000 minder.
Vind er maar eens één die nooit schade gehad heeft, ik weet zeker dat ik bij iedere M3 die onder de € 30.000,- aangeboden wordt, wel iets kan vinden.
Met vriendelijke groet,
Geert Jansen
Autobedrijf Vervoort BV, Sint-Oedenrode
Beetje vreemd om je als DF’er te bemoeien met iemands zaken.....GJansen schreef: 27 feb 2019, 11:12 Hallo Allemaal,
(...)
Ik krijg allemaal mailtjes van bezorgde forumgebruikers om mij te zeggen dat deze auto 'besmet' is.
(...)
Gebruikers op dit forum: Bakker, Bing [Bot] en 9 gasten