Dikke +1 net zoals bij Erik en Paul. Zolang men maar een grote bek open zet krijgt men tegenwoordig toch wel hun gelijk zelfs als ze de ergste dingen flikken... kan enorm laaiend worden om dat soort schurftige lamme kloothufters en moet ze dan ook niet tegen komen of ik stop ze hoogstpersoonlijk onder de zodenJan Visser schreef:Ik denk er heel simpel over.
Als die jongen die tas niet had gestolen, was er ook niks aan de hand geweest. Hij had gewoon met zijn poten van andermans spullen af moeten blijven. Ik vind dat die vrouw goed gehandeld heeft. Dat er dan toevallig een boompje staat......naje.....pech gehad.

Huppa jongens kom maar op met die laat-maar-waaien-mentaliteit, we zien waar het nu toe geleid heeft met een steeds verder verloederend land.
Tijdje geleden een stel idioten in een smalle doorgang rakelings langs een oud vrouwtje met zo'n looprek op wielen zien fietsen omdat ze te F*CKING lam waren om af te stappen.... ik had die vervolgens niet tegemoet hoeven te komen en er had al helemaal geen politie in de buurt hoeven wezen of ik had ze stantepede van die fiets getrapt/gebeukt/whatever en ze een stevige piece of my mind gegeven

*soapbox mode off*.. ECHT ik kan hier megapissed om worden dit soort dingen.