haha iets te opzichtig 1 aprilErikS schreef: 01 apr 2018, 11:17 Ik weet nog dat ik vorig jaar de grap maakte dat ik 'n B3 Allrad had gekocht....
Het kan raar lopen.
Ik heb 'm gisteren ingeruild op 'n nieuwe I3S.

haha iets te opzichtig 1 aprilErikS schreef: 01 apr 2018, 11:17 Ik weet nog dat ik vorig jaar de grap maakte dat ik 'n B3 Allrad had gekocht....
Het kan raar lopen.
Ik heb 'm gisteren ingeruild op 'n nieuwe I3S.
Wedstrijden van de winkel zijn achter de rug, overname ook. Ik zal'm effe appen!🖒 Binnenkort n woensdagje ergens?
Gaat denk ik wel lukken.
De vraag is: wat past wel of past beter? Die pina is volgens mij een prima allrounder.ErikS schreef: 04 mei 2018, 10:18 Van de week voor het eerst een regelmatige 2*100+ op de klok gezet.
De tandjes wat blijft dat doortrekken.......
Even een tijdje het gevoel gehad hem weg te moeten doen omdat mijn gebruik niet klopt met deze wagen....
Maar ik pak nu gewoon vaker de cabrio voor de kortere stukken. Voelt goed, Alpina voornamelijk alleen nog voor de wat langere afstanden. (of met het gezin, maar daar kan ik het meeste gewoon met de fiets af)
Verbruik staat nu op een schamele 13.5 liter elke 100km.
Hij gaat niet in de actieve verkoop in ieder geval.
Mwaah, mocht er een liefhebber komen, die goed geld biedt is alles te koop.
Klinkt misschien heel slecht, maar ik realiseer me met deze wagen dat een Golf GTE / AUDI A3 Etron misschien wel de betere wagens zijn.De vraag is: wat past wel of past beter? Die pina is volgens mij een prima allrounder.
Schulden is opzich prima natuurlijk, maar wel in het redelijke wat mij betreft.Will F. schreef: 04 mei 2018, 14:15 Klinkt als goed ondernemerschap (vooral dat van de bank af willen zijn, alhoewel de teneur vandaagdedag juist is schulden maken om uiteindelijk de zilvervloot binnen te halen.
ik heb er niet veel mee.) Doorsparen voor de Donkervoort!
Toen ik , inmiddels alweer lang geleden. De winkel in Den Bosch overnam. Moest ik mijzelf 550-en een beetje-duizend in de schuld steken. Dat heeft 5 jaar geduurd om daarvan af te komen. ( en veel grijze haren ). Toen reed ik in een C1 rond. Elke euro loste ik af. Keihard.ErikS schreef: 04 mei 2018, 13:37Mwaah, mocht er een liefhebber komen, die goed geld biedt is alles te koop.
Klinkt misschien heel slecht, maar ik realiseer me met deze wagen dat een Golf GTE / AUDI A3 Etron misschien wel de betere wagens zijn.De vraag is: wat past wel of past beter? Die pina is volgens mij een prima allrounder.
Mijn vrouw rijdt er meer mee, hij wordt zeldzaam gebruikt voor lange afstanden als in 80/100km. Ik denk dat ik misschien wel eens 80% van mijn ritten volledig op elektriciteit zou kunnen rijden met een GTE of ETRON. Of gewoon weer 'n stap terug naar een E39 525/530.
Ik rij ook maar 15.000 km per jaar zo ongeveer.
Deze gedachten komen allemaal voort uit het feit dat ik de zaak 100% overgenomen heb. De bank zou de bank weer niet zijn om daar even een flink rentepercentage tegenaan te gooien. Eigenlijk wil ik met 2 jaar van de bank af zijn. Zo'n keuze zou betekenen dat dat vele malen sneller gaat. (vooral vanuit oogpunt dat ik dan A. Meer cash voor handen heb B. Minder hoge vaste lasten)
Aan de andere kant realiseer ik me dat ik me er niet heel druk over hoef te maken in mijn situatie, maar die situatie is er nou eenmaal door al jaren een Dagobert Duck te zijn kwa uitgavepatroon. (klinkt bekend, DVH?)
Als je naast je salaris / leven 700K weet te sparen / af te lossen in 9 jaar"Ik werk liever wat minder hard"
Heb je een bril?Martijn_bmw schreef: 08 mei 2018, 13:20Als je naast je salaris / leven 700K weet te sparen / af te lossen in 9 jaar"Ik werk liever wat minder hard"dan werk je volgens mij wel hard?
of ik doe echt iets verkeerd....![]()
![]()
Ik werk 'nu' en in de toekomst liever wat minder hard.Martijn_bmw schreef: 08 mei 2018, 13:20Als je naast je salaris / leven 700K weet te sparen / af te lossen in 9 jaar"Ik werk liever wat minder hard"dan werk je volgens mij wel hard?
of ik doe echt iets verkeerd....![]()
![]()
Zo ken ik er nog een paar.Zal overigens nog best kut zijn als je onverwacht en ongewild nooit van je verdiende geld hebt kunnen genieten
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], nielsdf en 9 gasten