Emotie is fantastisch...maar je moet er wel met een beetje verstand mee omgaan
Compromisloze gt3's, xbow's, etc. zijn gewoon zinloos en te duur als daily.
Karaktervolle compromis auto's (m3, amg, etc.) zijn geweldig als daily maar went snel en dan is het qua emotie toch niet wat je zoekt. En als daily gewoon super duur.
Onderkant markt vervoermiddel (up, etc.) is prima daily en betaalbaar.
Als het kutweer is en ik moet in pak ofzo naar het werk pak ik de 130i of p107. Afhankelijk van keuze vrouwlief.
Als het kutweer is en de rest don't matter pak ik de 600cc Silverwing scooter.
Droog, zonnig pak ik de Ducati Hypermotard naar het werk en kom ik echt glimlachend aan.
Fun in het weekend: SuperDuke 1290 en 1 vd drie fun mobielen die ik dan toevallig op kenteken heb staan. EVO in de winter, BoxsterS in de zomer, e46 m3 gewwon soms als ik er zin in heb.
Momenteel staan zowel EVO, BoxsterS als e46 m3 gestalled en geschorst. Denk dat ikin mei / juni de BoxsterS een maandje op kenteken zet en weekendje Harz pak. Najaar zelfde m3 (oktober ofzo) en EVO weer december tot februari ofzo.
Mijn systeem zal altijd zijn iets zo basis en goedkoop mogelijk voor de bulk, en zolang ik het kan veroorloven iets echt leuk voor erbij. 2x 2e hands Aygo / c1 / panda / arosa ofzo voor vrouwlief en mij met als extra 20-jaar oude fun motorfiets (zzr 1100, cbr1000f, etc.) only kan ik glimlachend oud mee worden.
Mark.