Ja.allen schreef: 30 mar 2018, 19:51 Je weet dat dat hok starten om alleen maar drie meter te verplaatsen verzuipen betekent? Sterkte gast.![]()

Ja.allen schreef: 30 mar 2018, 19:51 Je weet dat dat hok starten om alleen maar drie meter te verplaatsen verzuipen betekent? Sterkte gast.![]()
Meningen verschillen en gelukkig maar. Anders werd het een saaie boel op de weg. Dat je alleen in het weekend met geluk een verdwaalde karakterbak zou zien en verder alleen maar Upjes en Aygo's. Moet er niet aan denken!markk schreef: 01 apr 2018, 11:30Compromisloze gt3's, xbow's, etc. zijn gewoon zinloos en te duur als daily.
Karaktervolle compromis auto's (m3, amg, etc.) zijn geweldig als daily maar went snel en dan is het qua emotie toch niet wat je zoekt. En als daily gewoon super duur.
Daar herken ik wel wat in. De Vorige Giulia heb ik daarom weggedaan..... om tot de conclusie te komen dat ik gewoon een echte pure rijdersauto in de garage wil hebben....... waarom ? Omdat ik wanneer ik zin heb de beleving wil hebben van echt ouderwetse DF. Mijn DF natuurlijk, anderen hebben weer een ande DF. Ik vind die Caterham dus gewoon gaaf, toch lekker dat je zoiets gewoon kan pakken als je zin hebt ?allen schreef: 01 apr 2018, 12:19 Gezin past niet in de Caterham, maar anders...![]()
Vraag mezelf zo nu en dan ook nog wel af waarom dat ding überhaupt nog in de garage staat. Aan de lader, klaar voor gebruik, om nooit gebruikt te worden. Heel af en toe neem ik dat ding mee op een klantenronde. Parkeer dat ding dan wel wat uit het zicht.
File niet veel last van. Binnendoor is het vaak feest. Na zo'n rit weet ik het zeker: Ze blijft!!!
2 Maanden verder...
Waar bij mij overigens ook een verschuiving zit, is dat ik nog altijd geniet van elke rit in de auto. Ongeacht de kilometers, maar ik moet wel een doel hebben. Doelloos 800-1.000 kilometer op een dag binnendoor rijden waarbij ik in de avond de navi op snelweg / huis zet ben ik klaar mee. Dan ga ik liever met m'n zoontje naar de dierentuin, bij wijze van.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten