http://www.driftdagen.nl/data.phpAlfata schreef: 28 feb 2018, 11:23 @Robin
Hoop dat ik april er mee haal... Wat is er op Papenburg dan?

http://www.driftdagen.nl/data.phpAlfata schreef: 28 feb 2018, 11:23 @Robin
Ah ok! Om eerlijk te zijn: driften is niet echt mijn ding. De 4C is er ook niet de ideale auto voor. Je krijgt hem absoluut dwars, maar al het gewicht zit achterin. Dus hij is lastig te balanceren.Robin schreef: 28 feb 2018, 11:43http://www.driftdagen.nl/data.phpAlfata schreef: 28 feb 2018, 11:23 @Robin
![]()
Snelheden tot de 150 zijn uiteindelijk ook het leukst in Nederland.Tom schreef: 01 mar 2018, 09:27 Yep volledig origineel.
Dit soort verhalen maken je natuurlijk wel enthousiast maar ik ben nooit zo van het tunen geweest. Het is ook niet dat de 4C mij verveelt of dat ik denk dat het te weinig is.
Ik zou eerder iets van aanpassingen aan het onderstel overwegen, daar ben ik nog niet helemaal tevreden over. Ik heb 'm een tijdje terug laten uitlijnen maar de eerste setup (was wat afgeweken van de fabrieksopgave op aanraden van de uitlijner) was gewoon ruk, daarna gecorrigeerd maar nog steeds niet optimaal. Met name de voorkant mist wat scherpte en lijkt soms te 'schaatsen'. Vooral op hogere snelheden. Moet er eens voor naar een goede partij.
Nou, standaard is dat ook al het geval. Het is meer dat je met meer vermogen je rijbewijs 0.5 sec. sneller kwijt bent gok ikErikS schreef: 01 mar 2018, 10:13
Met meer vermogen hoef je maar gas te geven & elke keer weer ben je fictief je rijbewijs al kwijt.....
Naar Madeno Racing dusTom schreef: 01 mar 2018, 09:27 Yep volledig origineel.
Dit soort verhalen maken je natuurlijk wel enthousiast maar ik ben nooit zo van het tunen geweest. Het is ook niet dat de 4C mij verveelt of dat ik denk dat het te weinig is.
Ik zou eerder iets van aanpassingen aan het onderstel overwegen, daar ben ik nog niet helemaal tevreden over. Ik heb 'm een tijdje terug laten uitlijnen maar de eerste setup (was wat afgeweken van de fabrieksopgave op aanraden van de uitlijner) was gewoon ruk, daarna gecorrigeerd maar nog steeds niet optimaal. Met name de voorkant mist wat scherpte en lijkt soms te 'schaatsen'. Vooral op hogere snelheden. Moet er eens voor naar een goede partij.
Doen zij ook gewoon uitlijnen of ben je gelijk bergen geld kwijt voor Ohlins? Lijkt een club te zijn die zich op racerij richten. Ik (m'n 4C komt niet op circuit) moet denk ik een keer naar die blokken/tweak kijken i.c.m. goede uitlijning.Hans R schreef: 01 mar 2018, 14:52
Naar Madeno Racing dusGeloof mij je herkent de auto niet meer terug! Zo hoort die te zijn, standaard fabrieksafstelling is echt ruk (zachtjes uitgedrukt)
Wat Maus zegt klopt! Er komt van alles daar, en je heb niet de Alfaworks roadblocks nodig, Madeno heeft de juiste simms en om het op te vullen en daarna idd een perfecte uitlijningTom schreef: 01 mar 2018, 19:01Doen zij ook gewoon uitlijnen of ben je gelijk bergen geld kwijt voor Ohlins? Lijkt een club te zijn die zich op racerij richten. Ik (m'n 4C komt niet op circuit) moet denk ik een keer naar die blokken/tweak kijken i.c.m. goede uitlijning.Hans R schreef: 01 mar 2018, 14:52
Naar Madeno Racing dusGeloof mij je herkent de auto niet meer terug! Zo hoort die te zijn, standaard fabrieksafstelling is echt ruk (zachtjes uitgedrukt)
Top, ga ik die eens aanschaffen.Hans R schreef: 01 mar 2018, 20:09Wat Maus zegt klopt! Er komt van alles daar, en je heb niet de Alfaworks roadblocks nodig, Madeno heeft de juiste simms en om het op te vullen en daarna idd een perfecte uitlijningTom schreef: 01 mar 2018, 19:01Doen zij ook gewoon uitlijnen of ben je gelijk bergen geld kwijt voor Ohlins? Lijkt een club te zijn die zich op racerij richten. Ik (m'n 4C komt niet op circuit) moet denk ik een keer naar die blokken/tweak kijken i.c.m. goede uitlijning.Hans R schreef: 01 mar 2018, 14:52
Veel ervaring daar in die hut!
Welke banden heb jij? Pirelli P-Zero AR of de ARR (R van racing die zijn zachter en veel meer grip)Alfata schreef: 28 feb 2018, 10:46Helaas niet. We hebben best wat runs gedaan en veel overlegd. Dus dat was wat lastig te combineren. In dit filmpje komt de wagen ook niet boven de 4000 toeren.indobesar schreef: 28 feb 2018, 10:42 Poeh, dat is wel heftig! Filmpje van de dynorun zelf heb je niet?
Volgende stap het onderstel om het vermogen te kunnen beheersen?
Vraag me uberhaupt af of de speaker van mijn telefoon het had getrokken tot hoog in de toeren. Wat een belachelijk kabaal haha.
Onderstel is niet zozeer het probleem. Het zijn meer de banden achter. Die zijn redelijk op en "slechts" 235 breed. Daar wil ik toch wel 245 of 255 op.
Oei, dat is een goede. Dat zal ik morgen eens moeten bekijken. Moet achter nieuwe banden hebben en twijfel echt enorm. Vind P-zero's gewoon niet denderend.Hans R schreef: 01 mar 2018, 20:15Welke banden heb jij? Pirelli P-Zero AR of de ARR (R van racing die zijn zachter en veel meer grip)Alfata schreef: 28 feb 2018, 10:46Helaas niet. We hebben best wat runs gedaan en veel overlegd. Dus dat was wat lastig te combineren. In dit filmpje komt de wagen ook niet boven de 4000 toeren.indobesar schreef: 28 feb 2018, 10:42 Poeh, dat is wel heftig! Filmpje van de dynorun zelf heb je niet?
Volgende stap het onderstel om het vermogen te kunnen beheersen?
Vraag me uberhaupt af of de speaker van mijn telefoon het had getrokken tot hoog in de toeren. Wat een belachelijk kabaal haha.
Onderstel is niet zozeer het probleem. Het zijn meer de banden achter. Die zijn redelijk op en "slechts" 235 breed. Daar wil ik toch wel 245 of 255 op.
Gebruikers op dit forum: Joël D. en 5 gasten