Ik heb 3/4 van mijn 2017 winst erin gestoken

Verder heb je helemaal gelijk, ik ging all-in op Witjes advies.
Vorige keer pakte dat (voor mij) ook goed uit met Stratis ...
Maar ik snap dat jij daar iets anders tegenaan kijkt

Ik heb 3/4 van mijn 2017 winst erin gestoken
Uiteindelijk heb ik (overall) met Stratis winst gepakt, slechts een kleine 1000 euro
Hier ben ik het dan wel weer mee eens.tomgtr schreef: 25 jan 2018, 15:07 Hoe goed bedoeld het dan ook is, er worden hier muntjes gepusht en er loopt jan en alleman mee. Of het nou is om je eigen muntjes te pushen (kansloos), gedeelde smart is halve smart of gedeelde vreugd is dubbele vreugd, je loopt het risico dat mensen je later de eerste 2 motieven aanwrijven. Om die schijn niet tegen te hebben zou ik iets Neutraler posten. Een tip is 1 ding maar hier gaat het we erg ver soms.
Ook eens.tomgtr schreef: 25 jan 2018, 15:07 e loopt het risico dat mensen je later de eerste 2 motieven aanwrijven
Ik vind het wel vermakelijk. Iedereen is er zelf bij toch?tomgtr schreef: 25 jan 2018, 15:07 Hoe goed bedoeld het dan ook is, er worden hier muntjes gepusht en er loopt jan en alleman mee. Of het nou is om je eigen muntjes te pushen (kansloos), gedeelde smart is halve smart of gedeelde vreugd is dubbele vreugd, je loopt het risico dat mensen je later de eerste 2 motieven aanwrijven. Om die schijn niet tegen te hebben zou ik iets Neutraler posten. Een tip is 1 ding maar hier gaat het we erg ver soms.
754 Bonifatius bij Dokkum vermoord (was ik bij)tomgtr schreef: 25 jan 2018, 15:27 Sorry Arjan, totaal geen zure reactie. Als het me zou boeien of er iets van zou weten kan ik echt wel wat van die muntjes kopen. Als over een tijdje iedereen die dat wel doet hier in een droomauto rijdt, top! Geloof me, ik ben niet zuur, het is mijn keuze dit niet te doen, en heb er ook geen energie voor. Ik zie echter wel wat mensen die een tikkeltje doorslaan hier, en dat vind ik een beetje zorgelijk. Maar mischie ben ik ouderwets. Of oud en heb ik dit zelf allemaal al een keer om me heen gezien. En neem Alt en Robin, die kunnen zich nog de Tulpenmania herinneren.
Tulpenmania is dus niet tulpenbollen eten, want geen ander'voedsel' in Hongerwinter '44/''45 he even voor de duidelijkheid....
Die waren kei-blij met die tulpenbollen.. Snap niet dat mensen zo negatief erover doen...
Ik vind het ook wel vermakelijk, ook ben ik van mening dat je er niet tot aan je nek in moet zitten. Het kan ook net zo goed allemaal onderuit gaan en dan heb je niks.///Joost schreef: 25 jan 2018, 15:12Ik vind het wel vermakelijk. Iedereen is er zelf bij toch?tomgtr schreef: 25 jan 2018, 15:07 Hoe goed bedoeld het dan ook is, er worden hier muntjes gepusht en er loopt jan en alleman mee. Of het nou is om je eigen muntjes te pushen (kansloos), gedeelde smart is halve smart of gedeelde vreugd is dubbele vreugd, je loopt het risico dat mensen je later de eerste 2 motieven aanwrijven. Om die schijn niet tegen te hebben zou ik iets Neutraler posten. Een tip is 1 ding maar hier gaat het we erg ver soms.![]()
Komop, we gaan naar de mooooooooooooooon!
[half uurtje later...]
Komop jongens, nu inslaan, hij staat laaaaaaaaaaaaaaaag!
![]()
Ook duidelijk, maar ik denk dat dat logische reacties zijn tov de positieve tendens hier?ArjandeV schreef: 25 jan 2018, 15:40 Ow helemaal niet op jou persoonlijk gericht Tom! Er ligt, niet perse bij jou of iemand anders persoonlijk, zo'n gevoel op van: "ecc is alleen maar een hype en je bent dom als je zomaar meeloopt" of "je moet niet gokken, dat is slecht".. of dat is dan hoe ik het opvat.. Uiteindelijk is investeren/beleggen/crypto whatever altijd een gok, en je kan je nog zo inlezen, vertrouwen hebben in een concept, maar dat wil niet zeggen dat jij ook maar iets van invloed hebt op het succes van datgene..
Peter omschreef het al eerder, als je je druk maakt om het geld dat je evt verliest bij zo'n gok, dan heb je er teveel inzitten.
Nog maar een keer dan:///Joost schreef: 25 jan 2018, 15:49 Ik blijf het ook volgen hoor, en ik vind het erg interessant allemaal. Ik zou alleen graag wat meer horen over andere coins. Wordt er door de active DF'ers ook nog ergens anders mee gespeeld? Het wordt een beetje BCC in het klein hier zo langzamerhand.
Daarbij bezit ik nog een beetje ICON (ICX), Siacoin, ben ik mij aan het verdiepen in Rentberry en vind ik VeChain ook nog steeds interessant.Robin Hartog schreef:Kwam trouwens nog een ander interessant project tegen dat al in een wat verder stadium is dan ECC: iExec RLC. Een soort marktplaats voor de Blockchain. Prijs nu op +/- EUR. 2,23. Redelijk weinig van in omloop + totale hoeveelheid en al redelijke Market Cap.
Meer info: http://iex.ec/
https://coinmarketcap.com/currencies/rlc/
Dat ziet er interessant uit. Ik heb vluchtig eens de papers doorgekeken, maar vanavond maar eens verder inlezen. De coin heeft ook een mooie groei sinds begin dit jaar. Zo'n 350% in een maand, maar wel in een mooie lijn.Robin Hartog schreef: 25 jan 2018, 15:52
Nog maar een keer dan:
Daarbij bezit ik nog een beetje ICON (ICX), Siacoin, ben ik mij aan het verdiepen in Rentberry en vind ik VeChain ook nog steeds interessant.Robin Hartog schreef:Kwam trouwens nog een ander interessant project tegen dat al in een wat verder stadium is dan ECC: iExec RLC. Een soort marktplaats voor de Blockchain. Prijs nu op +/- EUR. 2,23. Redelijk weinig van in omloop + totale hoeveelheid en al redelijke Market Cap.
Meer info: http://iex.ec/
https://coinmarketcap.com/currencies/rlc/
Ik in Halle Berry, maar daar moet geld bij:)
Gebruikers op dit forum: HarryC en 39 gasten