Dus heren geleerden gaarne uw advies en ervaringen

GTRene schreef:je laat het vervangen? gewoon daarna zelf alles ff checken en uitproberen en weer checken, normaal is die auto niet zo'n probleem met af of aanvullen van koelvloeistof.
Je hebt straks bijna een nieuwe auto manen dan heb je alles naar wens heb je weer een "probleem" je gaat "wennen" aan de 2.8 en toevallig rijd je een keer in de auto van Kees ofzo...tja dat moet je niet doen dan, anders voel je wat je weet en dan hunker je naar M-eer
M staat voor
Meer
Mooi
Machtig
Motorsport
MMM
Sterkste letter van het alfabet
lijkt op een kroon, als king van bmw![]()
Man
helaas ook Marketing![]()
Maar de M coupe valt qua gewicht nog mee , hey dat rijmt.
Ik ben al gewend aan de 2.8 ReneGTRene schreef:Je hebt straks bijna een nieuwe auto manen dan heb je alles naar wens heb je weer een "probleem" je gaat "wennen" aan de 2.8 en toevallig rijd je een keer in de auto van Kees ofzo...tja dat moet je niet doen dan, anders voel je wat je weet en dan hunker je naar M-eer
Vandaar ook mijn vraag inderdaadJPD schreef:Ik weet niet wat voor BMW je hebt ...
Maar bij een M20 blok is het van uiterst groot belang om de ontluchtingsnippel bovenop open te draaien, en de motor op temperatuur te laten komen ( thermostaat open, en kachel vol aan ) om zodoende al de lucht uit het systeem te krijgen ... gewoon leeg laten lopen en weer bijvullen is vragen om een gescheurde kop bij de m20 naar mijn idee ...
voor zover mijn 2 centjes ...
Niels, dat je dat nog moet vragen, lijkt me duidelijk tochNiels schreef:Waar zit die ontluchtingsnippel??
Aaaa...ok! De linker is het dusGTRene schreef:Niels, dat je dat nog moet vragen, lijkt me duidelijk tochNiels schreef:Waar zit die ontluchtingsnippel??![]()
![]()
[img:250:188]http://img.stern.de/_content/54/07/5407 ... u1_250.jpg[/img]
Ik heb de Z nog niet zo lang maar ben er zeer tevreden overJPD schreef:@ Niels, klinkt als een ontzettend leuke wagen !
Maar waar de ontluchtingsnippel op jouw motorblok zit kan ik je ook niet vertellen , waarschijnlijk ergens bovenop de thermostaat op zowat het hoogste punt van het motorblok ... maar daarvoor zul je toch echt bij een monteur moeten zijn .
JPD
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 3 gasten