Michel Pol schreef:Maar gelukkig kunnen we een trackday vullen met TT's

Ook de TT cup trekt volle tribunes
Alle boven het maaiveld auto's worden moeilijk verkocht op jonge leeftijd. Zet jou uber tity nu weer te koop en ding staat of lang te koop of gaat voor een bagger prijs weg.
Heeft die TT trouwens echt 64k gekost??????? ca. 20k aan opties!!!!!!!! Afschrijving in het kwadraat straks, opties nekken je 2x
Michel
Jullie spreken vaak over kale prijzen waar je de auto van zijn "lang zal ze leven" niet voor de deur mee hebt.
Michel, het blijkt dat jij niet vaak een nieuwe auto hebt gekocht, 10K opties is niks in die prijsklasse. Ik spreek je ooit tzt als je zelf gaat shoppen.
We spreken niet over een Toyota auris, met 't standaard "top off the bill" pakket.
BMW's en Audi's in die prijsklasse hebben allemaal bijna 10K aan opties.
Sterker nog, je krijgt een auto uit die klasse zonder de juiste opties nieteens verkocht tweedehands.
Probeer maar eens eens een kale Cayman te slijten zonder leder, zonder 18 inch velgen, of een fatsoenlijk soundsystem, etc..
Dan kun je hooguit hopen op een gek die hem wilt aanschaffen voor af en toe een trackday te bezoeken.
Begint bijna lachwekkend te worden hoe mensen hier spreken over nieuwe auto's en het feit dat hij niet voldoet aan de echte drivingfun.
Gros rijdt oude meuk, met een hoop tam-tam erop en eraan.
Dus een beetje 135i Coupe met alle toeters en bellen die zo een wagen compleet en ook comfortabel maakt, en ook dusdanig interessant dat hij na inruil niet 2 jaar in de showroom blijft staan zal echt rond de 65K gaan kosten.
En dan rij je optisch bijna dezelfde auto als de buurman die straks voor 30K minder een 116i Coupe rijdt.
Dat lukt je in Duitsland. Maar in Nederland zijn er maar weinig mensen die daar voor gaan.
En dat bedoelde ik met het duurste model uit een "budget-reeks"..
Rico zijn ex, is een perfect voorbeeld.
Voor dat geld koop ik bijna een splinternieuwe 1 serie (uiterlijk zelfde auto) in de kleur en inrichting die ik mooi vind.....
Welkom in Nederland...