HANZ06 schreef:Ik heb het al eerder gezegd,als je een aerdenouts accent heb heb je gelijk kapsones.
Albers is zeer gemotiveerd en leest ook de verhalen wel die over hem geschreven worden.
Hij is het ook zat om steeds met verklaringen te moeten komen die door mensen die zelf helemaal niets presteren afgerekend te worden.
Hij zal daardoor misschien ook meer risico nemen om beter te presteren.
Verstappen deed waarschijnlijk het zelfde en belande mede daardoor en misschien nog wel andere redenen waar wij niks van weten vaker in de grind bak.
Maar in Nederland zijn er weer duizenden mensen die zelf geen deuk in een pakkie boter rijden maar precies weten wat albers fout doet.
Als ik naar dit Topic kijk en ik zie dan iemand als "rebel" niks anders als kommentaar hebben terwijl hij waarschijnlijk zelf niks presteerd zakt mijn broek er van af.
Als hij en die anderen die zo gemakkelijk kommentaar geven eens op het circuit gaan rijden en eens 20 ronden binnen een seconde weten te rijden dan praten we verder.
Hoe zouden we het vinden als een onbekend iemand die geen notie heeft van het werk wat wij doen ongevraagd commentaar gaat geven alsof ze het werk al jaren doen.
Ik denk dat wij dan zouden zeggen "waar bemoei jij je mee"
Misschien als Albers iets ontspannender zou zijn het een stukje beter zou gaan,maar zolang het zo gaat als nu zal van dat ontspannender ook niet veel terecht komen.
Tja,en domme fouten zoals vanmiddag helpen natuurlijk ook niet...
Grtz,Hanz06

Dat niks presteren, slaat op het rijden neem ik aan. Dan heb je volkomen gelijk. Ik kan geen 300km per uur over de nederlandse snelwegen rijden....simpelweg omdat mijn auto het niet haalt, maar belangrijker nog, omdat ik het niet stoer vind.
Maar je hebt gelijk, op racegebied presteer ik bitter weinig.
Bedoelde je op een ander gebied misschien? Moet je een corvette rijden om te laten zien dat je iets presteerd in het leven?
En wat Alberts betreft durf ik je wel uit de droom te helpen, die jongen zal na Spijker nergens meer een contract krijgen in de formule 1.
In mijn ogen heeft hij er niks te zoeken. F1 is voor de echte talenten en niet voor iedereen die een goed potje kan sturen en dit wel eens bewezen heeft in het verleden.
Denk je nu werkelijk dat Alberts ooit een stoeltje had gekregen als Spijker/Mol er niet was geweest?
Maar moet je zelf een formule 1 rijder zijn om iemand te beoordelen?
En zijn houding in interviews was in het begin niet bepaald om vrienden mee te maken. Nu begint hij langszaam te dimmen, en dat is ook niet verwonderlijk met zulke knullige acties.
Ik moet me ook aanpassen als ik met klanten omga.
Alberts runt een bedrijf.....Zijn eigen BV.... daar moet hij eens vaker bij stil staan
Alberts kan dezelfde doos in als Verstappen, liever vandaag dan morgen.
Ik begrijp dat je een beetje melancholische gevoelens krijgt omdat hij uit jouw buurt komt, maar je moet voor de aardigheid eens een aantal fora's bekijken over de nederlandse mening omtrent Alberts zijn Forlmule 1 prestaties.
En kom alsjeblief niet met dat Spijker geen topteam is, want Alberts wist waar hij aan begon.
Prutser