En Albers...tja. Net op het moment dat je al dik onder druk staat zo'n flater maken. Bovendien was hij daarvoor ook al gepasseerd door Sutil in de race, ook al niet zo best. Vind het leuk om een Nederlander te zien rijden maar in dit geval begint het beschamend te worden.
Doornbos vs Alberts
-
Wouter81
- Berichten: 9534
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
- Locatie: Curaçao
Doornbos net snelste in de warmup
, vanavond om 20:00 de race. Hij start vanaf P5 maar is het hele weekend in de trainingen al erg snel, komt vast wel goed dus.
En Albers...tja. Net op het moment dat je al dik onder druk staat zo'n flater maken. Bovendien was hij daarvoor ook al gepasseerd door Sutil in de race, ook al niet zo best. Vind het leuk om een Nederlander te zien rijden maar in dit geval begint het beschamend te worden.
En Albers...tja. Net op het moment dat je al dik onder druk staat zo'n flater maken. Bovendien was hij daarvoor ook al gepasseerd door Sutil in de race, ook al niet zo best. Vind het leuk om een Nederlander te zien rijden maar in dit geval begint het beschamend te worden.
-
Rebel
- Berichten: 4800
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46
[img:616:392]http://img412.imageshack.us/img412/9771/tankenwa7.jpg[/img]
[img:336:466]http://img403.imageshack.us/img403/6126/tanken2op7.jpg[/img]
[img:336:466]http://img403.imageshack.us/img403/6126/tanken2op7.jpg[/img]
- Downforce Hans
- Berichten: 12615
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
- Locatie: Waterloo
Ik heb het al eerder gezegd,als je een aerdenouts accent heb heb je gelijk kapsones.
Albers is zeer gemotiveerd en leest ook de verhalen wel die over hem geschreven worden.
Hij is het ook zat om steeds met verklaringen te moeten komen die door mensen die zelf helemaal niets presteren afgerekend te worden.
Hij zal daardoor misschien ook meer risico nemen om beter te presteren.
Verstappen deed waarschijnlijk het zelfde en belande mede daardoor en misschien nog wel andere redenen waar wij niks van weten vaker in de grind bak.
Maar in Nederland zijn er weer duizenden mensen die zelf geen deuk in een pakkie boter rijden maar precies weten wat albers fout doet.
Als ik naar dit Topic kijk en ik zie dan iemand als "rebel" niks anders als kommentaar hebben terwijl hij waarschijnlijk zelf niks presteerd zakt mijn broek er van af.
Als hij en die anderen die zo gemakkelijk kommentaar geven eens op het circuit gaan rijden en eens 20 ronden binnen een seconde weten te rijden dan praten we verder.
Hoe zouden we het vinden als een onbekend iemand die geen notie heeft van het werk wat wij doen ongevraagd commentaar gaat geven alsof ze het werk al jaren doen.
Ik denk dat wij dan zouden zeggen "waar bemoei jij je mee"
Misschien als Albers iets ontspannender zou zijn het een stukje beter zou gaan,maar zolang het zo gaat als nu zal van dat ontspannender ook niet veel terecht komen.
Tja,en domme fouten zoals vanmiddag helpen natuurlijk ook niet...
Grtz,Hanz06

Albers is zeer gemotiveerd en leest ook de verhalen wel die over hem geschreven worden.
Hij is het ook zat om steeds met verklaringen te moeten komen die door mensen die zelf helemaal niets presteren afgerekend te worden.
Hij zal daardoor misschien ook meer risico nemen om beter te presteren.
Verstappen deed waarschijnlijk het zelfde en belande mede daardoor en misschien nog wel andere redenen waar wij niks van weten vaker in de grind bak.
Maar in Nederland zijn er weer duizenden mensen die zelf geen deuk in een pakkie boter rijden maar precies weten wat albers fout doet.
Als ik naar dit Topic kijk en ik zie dan iemand als "rebel" niks anders als kommentaar hebben terwijl hij waarschijnlijk zelf niks presteerd zakt mijn broek er van af.
Als hij en die anderen die zo gemakkelijk kommentaar geven eens op het circuit gaan rijden en eens 20 ronden binnen een seconde weten te rijden dan praten we verder.
Hoe zouden we het vinden als een onbekend iemand die geen notie heeft van het werk wat wij doen ongevraagd commentaar gaat geven alsof ze het werk al jaren doen.
Ik denk dat wij dan zouden zeggen "waar bemoei jij je mee"
Misschien als Albers iets ontspannender zou zijn het een stukje beter zou gaan,maar zolang het zo gaat als nu zal van dat ontspannender ook niet veel terecht komen.
Tja,en domme fouten zoals vanmiddag helpen natuurlijk ook niet...
Grtz,Hanz06
-
Wouter81
- Berichten: 9534
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
- Locatie: Curaçao
Robert Doornbos wint zijn 1e Champ Car race!
Hier de uitslag:
1 Robert Doornbos 1:45:41.899
2 Sebastien Bourdais 1:45:44.788
3 Will Power 1:45:49.209
4 Simon Pagenaud 1:45:52.462
5 Justin Wilson 1:45:53.188
6 Neel Jani 1:45:54.246
7 Graham Rahal 1:45:54.690
8 Alex Tagliani 1:45:55.322
9 Oriol Servia 1:46:08.641
10 Ryan Dalziel 1:46:14.848
Damn, wat gaaf. Hij staat gelijk 1e in het kampioenschap. 8) 8) 8)
RD rules!
Hier de uitslag:
1 Robert Doornbos 1:45:41.899
2 Sebastien Bourdais 1:45:44.788
3 Will Power 1:45:49.209
4 Simon Pagenaud 1:45:52.462
5 Justin Wilson 1:45:53.188
6 Neel Jani 1:45:54.246
7 Graham Rahal 1:45:54.690
8 Alex Tagliani 1:45:55.322
9 Oriol Servia 1:46:08.641
10 Ryan Dalziel 1:46:14.848
Damn, wat gaaf. Hij staat gelijk 1e in het kampioenschap. 8) 8) 8)
RD rules!
-
Rebel
- Berichten: 4800
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46
HANZ06 schreef:Ik heb het al eerder gezegd,als je een aerdenouts accent heb heb je gelijk kapsones.
Albers is zeer gemotiveerd en leest ook de verhalen wel die over hem geschreven worden.
Hij is het ook zat om steeds met verklaringen te moeten komen die door mensen die zelf helemaal niets presteren afgerekend te worden.
Hij zal daardoor misschien ook meer risico nemen om beter te presteren.
Verstappen deed waarschijnlijk het zelfde en belande mede daardoor en misschien nog wel andere redenen waar wij niks van weten vaker in de grind bak.
Maar in Nederland zijn er weer duizenden mensen die zelf geen deuk in een pakkie boter rijden maar precies weten wat albers fout doet.
Als ik naar dit Topic kijk en ik zie dan iemand als "rebel" niks anders als kommentaar hebben terwijl hij waarschijnlijk zelf niks presteerd zakt mijn broek er van af.
Als hij en die anderen die zo gemakkelijk kommentaar geven eens op het circuit gaan rijden en eens 20 ronden binnen een seconde weten te rijden dan praten we verder.
Hoe zouden we het vinden als een onbekend iemand die geen notie heeft van het werk wat wij doen ongevraagd commentaar gaat geven alsof ze het werk al jaren doen.
Ik denk dat wij dan zouden zeggen "waar bemoei jij je mee"
Misschien als Albers iets ontspannender zou zijn het een stukje beter zou gaan,maar zolang het zo gaat als nu zal van dat ontspannender ook niet veel terecht komen.
Tja,en domme fouten zoals vanmiddag helpen natuurlijk ook niet...
Grtz,Hanz06
Dat niks presteren, slaat op het rijden neem ik aan. Dan heb je volkomen gelijk. Ik kan geen 300km per uur over de nederlandse snelwegen rijden....simpelweg omdat mijn auto het niet haalt, maar belangrijker nog, omdat ik het niet stoer vind.
Maar je hebt gelijk, op racegebied presteer ik bitter weinig.
Bedoelde je op een ander gebied misschien? Moet je een corvette rijden om te laten zien dat je iets presteerd in het leven?
En wat Alberts betreft durf ik je wel uit de droom te helpen, die jongen zal na Spijker nergens meer een contract krijgen in de formule 1.
In mijn ogen heeft hij er niks te zoeken. F1 is voor de echte talenten en niet voor iedereen die een goed potje kan sturen en dit wel eens bewezen heeft in het verleden.
Denk je nu werkelijk dat Alberts ooit een stoeltje had gekregen als Spijker/Mol er niet was geweest?
Maar moet je zelf een formule 1 rijder zijn om iemand te beoordelen?
En zijn houding in interviews was in het begin niet bepaald om vrienden mee te maken. Nu begint hij langszaam te dimmen, en dat is ook niet verwonderlijk met zulke knullige acties.
Ik moet me ook aanpassen als ik met klanten omga.
Alberts runt een bedrijf.....Zijn eigen BV.... daar moet hij eens vaker bij stil staan
Alberts kan dezelfde doos in als Verstappen, liever vandaag dan morgen.
Ik begrijp dat je een beetje melancholische gevoelens krijgt omdat hij uit jouw buurt komt, maar je moet voor de aardigheid eens een aantal fora's bekijken over de nederlandse mening omtrent Alberts zijn Forlmule 1 prestaties.
En kom alsjeblief niet met dat Spijker geen topteam is, want Alberts wist waar hij aan begon.
Prutser
- Nutkees
- Berichten: 4293
- Lid geworden op: 19 aug 2006, 12:02
- Auto: Dodge Viper
- Locatie: Middenmeer
mmmm dit vindt ik beetje een foute zin om als reply te gebruiken ondanks de smiley... 8)Rebel schreef:HANZ06 schreef:Ik heb het al eerder gezegd,als je een aerdenouts accent heb heb je gelijk kapsones.
Albers is zeer gemotiveerd en leest ook de verhalen wel die over hem geschreven worden.
Hij is het ook zat om steeds met verklaringen te moeten komen die door mensen die zelf helemaal niets presteren afgerekend te worden.
Hij zal daardoor misschien ook meer risico nemen om beter te presteren.
Verstappen deed waarschijnlijk het zelfde en belande mede daardoor en misschien nog wel andere redenen waar wij niks van weten vaker in de grind bak.
Maar in Nederland zijn er weer duizenden mensen die zelf geen deuk in een pakkie boter rijden maar precies weten wat albers fout doet.
Als ik naar dit Topic kijk en ik zie dan iemand als "rebel" niks anders als kommentaar hebben terwijl hij waarschijnlijk zelf niks presteerd zakt mijn broek er van af.
Als hij en die anderen die zo gemakkelijk kommentaar geven eens op het circuit gaan rijden en eens 20 ronden binnen een seconde weten te rijden dan praten we verder.
Hoe zouden we het vinden als een onbekend iemand die geen notie heeft van het werk wat wij doen ongevraagd commentaar gaat geven alsof ze het werk al jaren doen.
Ik denk dat wij dan zouden zeggen "waar bemoei jij je mee"
Misschien als Albers iets ontspannender zou zijn het een stukje beter zou gaan,maar zolang het zo gaat als nu zal van dat ontspannender ook niet veel terecht komen.
Tja,en domme fouten zoals vanmiddag helpen natuurlijk ook niet...
Grtz,Hanz06
Bedoelde je op een ander gebied misschien? Moet je een corvette rijden om te laten zien dat je iets presteerd in het leven?![]()
Maar goed Albers heeft zich in het verleden wel bewezen als goede rijder, maar mist gewoon de snelheid voor de F1. Daarnaast is hij een beetje onhandig met de pers en is iedereen daardoor Albers af, logisch natuurlijk gezien het nederlandse publiek. Wanneer een nederlandse topsporter ergens aan meedoet, wordt er ook altijd verwacht dat de prestaties in de top zitten, alles eronder en je wordt meteen weer afgedankt en uitgekotst.. echt ongelovelijk.
Maar goed, Albers zit in mijn ogen ook niet lekker binnen de F1 en zal inderdaad vervangen moeten worden door een snellere rijder. Hij heeft het geprobeerd, maar helaas, tijd voor de volgende.
-
Rebel
- Berichten: 4800
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46
Flatline was inderdaad slimmer geweest als Hanz zijn verweer omtrent Alberts zijn F1 prestaties met feiten onderbouwde in plaats van mijn "presteren" erbij te halen, dan kun je een dergerlijek reactie terug verwachten
Overigens een knappe prestatie van Doornbos, hij staat nu bovenaan in het kampioenschap na vanavond
[img:413:277]http://img262.imageshack.us/img262/6960 ... dddmh0.jpg[/img]
Overigens een knappe prestatie van Doornbos, hij staat nu bovenaan in het kampioenschap na vanavond
[img:413:277]http://img262.imageshack.us/img262/6960 ... dddmh0.jpg[/img]
- Downforce Hans
- Berichten: 12615
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
- Locatie: Waterloo
Het antwoord waarbij jij de corvette betrekt raakt helemaal kant nog wal.
Maar het zegt wel een hoop over jezelf om die auto erbij te betrekken.
Hoe je erbij komt dat albers bij mij uit de buurt komt ontgaat mij in het geheel want dat is duidelijk niet zo.
En als je het goed leest gaat mijn verhaal er over dat nederland weer heel veel goede stuurmannen heeft die aan de wal staan.
Ik had gedacht dat je dat wel zou begrijpen,maar zal voortaan proberen om iets duidelijker te zijn.
En dat je 300 km per kan rijden omdat je auto dat niet haald kan mij niks schelen.en dat je het niet stoer vind nog minder.
Ik ga er ook maar even vanuit dat je mij niet bedoeld met "prutser"
Verder zal en wil ik hier niet veel woorden meer aan vuil maken.
Grtz,Hanz06

Maar het zegt wel een hoop over jezelf om die auto erbij te betrekken.
Hoe je erbij komt dat albers bij mij uit de buurt komt ontgaat mij in het geheel want dat is duidelijk niet zo.
En als je het goed leest gaat mijn verhaal er over dat nederland weer heel veel goede stuurmannen heeft die aan de wal staan.
Ik had gedacht dat je dat wel zou begrijpen,maar zal voortaan proberen om iets duidelijker te zijn.
En dat je 300 km per kan rijden omdat je auto dat niet haald kan mij niks schelen.en dat je het niet stoer vind nog minder.
Ik ga er ook maar even vanuit dat je mij niet bedoeld met "prutser"
Verder zal en wil ik hier niet veel woorden meer aan vuil maken.
Grtz,Hanz06
-
Rein
- Berichten: 1934
- Lid geworden op: 18 mar 2006, 17:27
- frank de jonge
- Berichten: 9954
- Lid geworden op: 04 aug 2006, 13:31
- Locatie: Erica
-
OnlineBram
- Berichten: 16788
- Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- Locatie: Breda
- frank de jonge
- Berichten: 9954
- Lid geworden op: 04 aug 2006, 13:31
- Locatie: Erica
-
Rebel
- Berichten: 4800
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46
partyondude schreef:Alsof Doornbos beter zou rijden in de Spyker![]()
Die auto is gewoon waardeloos, dat snappen we onderhand toch allemaal wel: Heeft weinig met rijderscapaciteiten te maken, al zijn dit soort fouten niet al te snugger.
Kan me niet voorstellen dat als je zulke fouten maakt als albers, dat je dan die prestaties neerzet in de champcar
Veel mensen zien de champcar series als een gehandicap broertje van de F1.
Ik betwijfel dat...die gasten racen ook in de puurste vorm op een hoog niveau en verschillende circuit's.
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
Ik ben dat op zich volledig met je eens. Auto's zonder hulpmiddelen zijn puurder. Persoonlijk houd ik daar meer van, dan van alle stumperhulpjes die er in de F1 zitten. De ware rijders komen naar boven, omdat vrijwel iedereen gelijke kansen heeft. Dat zie ik graag, want het lijkt daarmee meer op autosport zoals we vroeger hadden.Rebel schreef:...die gasten racen ook in de puurste vorm op een hoog niveau en verschillende circuit's.
De F1 is in mijn ogen te ver doorontwikkeld.
Maarrrrrrr, Gerhard Berger vertelde hoe enorm groot het verschil is tussen de F1 van nu en pak hem beet, 10 jaar geleden. Als hij nu in de snelste auto stapt (Ferrari/McLaren), dan verwacht hij dat ie zo'n 3 tot 5 seconden langzamer zal zijn dan de de langzaamste auto's die ertussen rijden, in dit geval de Spykers. Zelfs na maanden training zou hij het nog niet redden om in de top 20 te rijden. De auto's zijn daarvoor te snel geworden en vergen een enorm hoge concentratie, kracht en uithoudingsvermogen. Daar moet je gewoon jaren voor trainen om dat niveau aan te kunnen. En daar zit het grote verschil in met Champcars, want Doornbos is klaar voor de F1, in tegenstelling tot 95% van de rijders die er in dat kampioenschap meedoen. Hij is beter getraind dan wie dan ook daar. Daarnaast heeft hij het talent en de capaciteiten om in de top 3 te rijden, ook al zou hij een iets langzamere auto rijden. Dus ik ben wel realistisch genoeg om te zeggen dat ik, ondanks mijn voorkeur voor het ouderwetse/pure karakter van de autosport, de Formule 1 rijders meer respect meegeef, dan een Champcar rijder. Ze staan echt op een niveau hoger.
Het zou daarom zo ontzettend gaaf zijn als de tractioncontrols en de gigantische downforce zouden verdwijnen, full slicks weer terugkomen en het dus meer aan de rijder aankomt, die daar voldoende ervaring mee heeft. En dan zie je opeens waarom Doornbos zo ontzettend veel beter bezig is dan Albers. Hij is zich in Amerika aan het klaarstomen voor de volgende stap in de F1: back to basic.
-
Speedy
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 26 jun 2007, 22:04
http://www.youtube.com/watch?v=fB_cVSMMA0E
haha, wat een uitleg zeg... "slangen die overal naartoe gaan" wtf? Ga dan meteen naar het oerwoud hé!
haha, wat een uitleg zeg... "slangen die overal naartoe gaan" wtf? Ga dan meteen naar het oerwoud hé!
- Ti-Tourist (Erik)
- Berichten: 524
- Lid geworden op: 13 jan 2007, 16:04
- Locatie: 0348
- Dutch
- Berichten: 2837
- Lid geworden op: 08 feb 2006, 22:29
Grappig. Ik lees daar net een interessant commentaar over in de MotorSport van deze maand. Jackie Oliver, ex-Lotus-coureur en oprichter van Arrows, vertelt over de Lotus 49 die hij heeft helpen ontwikkelen:Dennis Cavallino schreef:Ik ben dat op zich volledig met je eens. Auto's zonder hulpmiddelen zijn puurder. Persoonlijk houd ik daar meer van, dan van alle stumperhulpjes die er in de F1 zitten. De ware rijders komen naar boven, omdat vrijwel iedereen gelijke kansen heeft. Dat zie ik graag, want het lijkt daarmee meer op autosport zoals we vroeger hadden.Rebel schreef:...die gasten racen ook in de puurste vorm op een hoog niveau en verschillende circuit's.
Maarrrrrrr, Gerhard Berger vertelde hoe enorm groot het verschil is tussen de F1 van nu en pak hem beet, 10 jaar geleden. Als hij nu in de snelste auto stapt (Ferrari/McLaren), dan verwacht hij dat ie zo'n 3 tot 5 seconden langzamer zal zijn dan de de langzaamste auto's die ertussen rijden, in dit geval de Spykers. Zelfs na maanden training zou hij het nog niet redden om in de top 20 te rijden. De auto's zijn daarvoor te snel geworden en vergen een enorm hoge concentratie, kracht en uithoudingsvermogen. Daar moet je gewoon jaren voor trainen om dat niveau aan te kunnen. En daar zit het grote verschil in met Champcars, want Doornbos is klaar voor de F1, in tegenstelling tot 95% van de rijders die er in dat kampioenschap meedoen. Hij is beter getraind dan wie dan ook daar. Daarnaast heeft hij het talent en de capaciteiten om in de top 3 te rijden, ook al zou hij een iets langzamere auto rijden. Dus ik ben wel realistisch genoeg om te zeggen dat ik, ondanks mijn voorkeur voor het ouderwetse/pure karakter van de autosport, de Formule 1 rijders meer respect meegeef, dan een Champcar rijder. Ze staan echt op een niveau hoger.
Ik denk trouwens dat DTM totaal niet vergelijkbaar is met F1. 'F1 met een dakje' is echt véél te veel eer voor DTM. Okee, de pk's zijn er wel, maar voor de rest? Bovendien is de kwaliteit van het veld uiteraard een stuk zwakker, dus dat zegt ook weinig over de kwaliteit van Albers in de F1....the car wasn't physically hard to drive as there was no downforce and the grip level was low. You didn't even need to be especially fit because back then the cars were easier to drive.
People still say the drivers were better in those days, but that's bollocks: cars are much more difficult to drive now, the braking distances are the blink of an eye, you tip the car in at full pelt and then the breakaway point is invisible. The Lotus 49 on those tyres is just one big flowing motion: get it a bit wrong under braking and you simply apply a bit of opposite lock and then maybe trim it with a bit of power. Try that with modern cars and you'd be off.
-
Rebel
- Berichten: 4800
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46
Dennis Cavallino schreef:Ik ben dat op zich volledig met je eens. Auto's zonder hulpmiddelen zijn puurder. Persoonlijk houd ik daar meer van, dan van alle stumperhulpjes die er in de F1 zitten. De ware rijders komen naar boven, omdat vrijwel iedereen gelijke kansen heeft. Dat zie ik graag, want het lijkt daarmee meer op autosport zoals we vroeger hadden.Rebel schreef:...die gasten racen ook in de puurste vorm op een hoog niveau en verschillende circuit's.
De F1 is in mijn ogen te ver doorontwikkeld.
Maarrrrrrr, Gerhard Berger vertelde hoe enorm groot het verschil is tussen de F1 van nu en pak hem beet, 10 jaar geleden. Als hij nu in de snelste auto stapt (Ferrari/McLaren), dan verwacht hij dat ie zo'n 3 tot 5 seconden langzamer zal zijn dan de de langzaamste auto's die ertussen rijden, in dit geval de Spykers. Zelfs na maanden training zou hij het nog niet redden om in de top 20 te rijden. De auto's zijn daarvoor te snel geworden en vergen een enorm hoge concentratie, kracht en uithoudingsvermogen. Daar moet je gewoon jaren voor trainen om dat niveau aan te kunnen. En daar zit het grote verschil in met Champcars, want Doornbos is klaar voor de F1, in tegenstelling tot 95% van de rijders die er in dat kampioenschap meedoen. Hij is beter getraind dan wie dan ook daar. Daarnaast heeft hij het talent en de capaciteiten om in de top 3 te rijden, ook al zou hij een iets langzamere auto rijden. Dus ik ben wel realistisch genoeg om te zeggen dat ik, ondanks mijn voorkeur voor het ouderwetse/pure karakter van de autosport, de Formule 1 rijders meer respect meegeef, dan een Champcar rijder. Ze staan echt op een niveau hoger.
Het zou daarom zo ontzettend gaaf zijn als de tractioncontrols en de gigantische downforce zouden verdwijnen, full slicks weer terugkomen en het dus meer aan de rijder aankomt, die daar voldoende ervaring mee heeft. En dan zie je opeens waarom Doornbos zo ontzettend veel beter bezig is dan Albers. Hij is zich in Amerika aan het klaarstomen voor de volgende stap in de F1: back to basic.
Wij zijn het vaak eens heh..
Behalve over de hand aan de handrem in bochten....
Overigens kun je nu met een gerust hart weer meerijden, ik kan niet meer misgrijpen naar de verkeerde pook, met die flippers aan het stuur....
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten
