Mol vond ik altijd mooi enthousaist, maar jaren niet meer gehoord. Wordt die nog ondersteund door die tandarts-pit-reporter, en dat andere irritante mannetje wiens naam ik Freudiaans vergeten ben?

Edit; Jack Plooij en Allard Kalff
Ben het met je eens dat iedere scheet van Max uitvergroot in de media verschijnt, maar je kan er ook voor kiezen door te bladeren of het item niet te openen. Want zeg nou zelf, wat heeft hij daar uiteindelijk direct voor invloed op ? Wat betreft zijn "slopende" rijstijl, dat wordt categorisch ontkend door zijn team. Die zullen daar met het oog op de data toch ook iets over kunnen roepen ? Ik ken die data niet. Hoe je het ook went of keert de Red Bull in de huidige conversie komt tekort tenopzichte van de Ferrari en Mercedes. Max zoekt duidelijk de limiet op om zich op dat podium te rijden. Hij heeft kennelijk niet het karakter om zich neer te leggen bij een 5e/6e plaats. Als ie na 10 ronden geen achtervleugel meer voor zich ziet doet ie dat wel, maar hij vind er geen reet aan. Hij wil op de limiet en knokken voor elke meter. Ik zie hem in Baku ook eerst zijn banden sparen en dan naar Perez rijden om in de aanval te gaan. Wat moet ie dan doen ? Lekker achter Perez blijven want dat is verstandiger ? Kan het mis hebben, maar met die instelling had ie nooit in de F1 gekomen. Hij wil winnen ten koste van bijna alles, Ik merk ook dat het team dat ook van hem verwacht, zo pushen Daniel en Max elkaar naar een hoger niveau. Hij is 19 jaar, heeft nog een toekomst voor zich en is gedreven en hongerig. En hij moet nog veel leren, maar hij hoeft van mij geen PR-puppy te worden, dus ik vind het allemaal wel meevallen met zijn attitude. Ik kan er zelfs wel van genieten hoe hij soms op een directe manier zijn mening ventileert.Zowel jij als ik hebben geen idee wat er speelt op de achtergrond en waar er voor Max wellicht een contract ligt waar ie zijn salaris zelf in mag vullen naast zijn handtekening.JP schreef: 08 jul 2017, 19:55 Verstappen heeft veel tegenslag maar ik blijf erbij dat het niet allemaal aan RB of Renault ligt. Een rijdersstijl kan een auto ook 'slopen'. Het kan niet alleen maar geluk zijn van Ricciardo dat hij geen pech heeft. Van RB lees je bijna elke week weer over updates en dan gaan ze weer niet door of ze pakken verkeerd uit.....Hoe kan het dat je (ik althans) nooit wat lees van Mercedes over updates ? Gewoon meer bescheidenheid. Is die update er en je pakt een paar .1 sec winst dan weet je het pakte goed uit. Werkt het niet dan heb je iig geen verwachtingen gecreëerd.
We hebben vaker gehad over huilebalk Vettel, maar Max kan er tegenwoordig ook wat van.....en het ligt altijd aan de anderen. Ik had verwacht dat hij (letterlijk) volwassener zou worden, nee staat die weer voor de camera met een gezicht tot op de schoenen alsof iemand zijn snoepje heeft afgepakt.....![]()
romo schreef: 09 jul 2017, 10:07 Ik kijk altijd naar RTL Duitsland, met commentaar van Heiko Wasser en Christian Danner, die dat IMHO goed doen, wat goed is, is goed, wat fout is, is fout, die jongens kan ik nauwelijks op persoonlijke sentimenten betrappen, ook niet jegens Verstappen.
Niet om het een of ander maar als hij met zijn achterband over Vettels voorvleugel rijdt zit hij dus gewoon voor Vettel.Arthur schreef: 09 jul 2017, 01:42 Ik ben het wel met je eens, JP. Die gedachte heb ik ook al een paar keer gehad. Sommige van zijn antwoorden ook; 2 (3?) races geleden met die geweldige start en dat ie net een stukje vleugel van Vettel eraf reed. Werd er naar gevraagd "moet ie maar eerder remmen" was t zure antwoord... Qua rijden mag ik het nog wel zien maar ik ben wel klaar met z'n "gedrag". Ook het wegblijven van dat, verplichte, persmoment. Lekker onproffesioneel. Rijdt net 2 jaar F1, komt dus net kijken. Het hoort er allemaal bij.
Helemaal mee eens. Volgens mij worden de auto's gebouwd om te winnen. En dan moet je er voorzichtig mee doen? LOL.RS-Ron schreef: 09 jul 2017, 10:43
Ben het met je eens dat iedere scheet van Max uitvergroot in de media verschijnt, maar je kan er ook voor kiezen door te bladeren of het item niet te openen. Want zeg nou zelf, wat heeft hij daar uiteindelijk direct voor invloed op ? Wat betreft zijn "slopende" rijstijl, dat wordt categorisch ontkend door zijn team. Die zullen daar met het oog op de data toch ook iets over kunnen roepen ?
[verhaal]
Gr Ron
Als je uiteindelijk niet presteert staan er vast genoeg andere jongeren die het van je over nemen. Er zullen toch meer talenten op komst zijn a la Max ?Hij is 19 jaar, heeft nog een toekomst voor zich en is gedreven en hongerig.
Je bedoelt het racen tussen de reclames door ? Dan luister ik liever naar Mol, ook al mist die wel eens wat.Ik kijk altijd naar RTL Duitsland
Ik vind de arrogantie nog wel mee vallen inderdaad. Het is niet dat enorm loopt te pochen met zijn resultaten, maar hij is terecht teleurgesteld dat de afgelopen races niet hebben gebracht wat mogelijk was.Arthur schreef: 09 jul 2017, 11:16 Ik hoef geen races terug te kijken om wat z'n gedrag te vinden. Jij vindt het geweldig, ik vind dat er een randje arrogantie aankleeft.