Bericht
door NSXRS » 03 jul 2017, 11:30
En ja hoor, mijn bezwaar is verworpen.
Uit de motivatie voor verwerping blijkt wel dat er totaal niet naar het verweer gekeken is, want daaruit blijkt juist heel duidelijk dat ik gelijk heb.
(ik had aangegeven dat op een (auto)snelweg de toegestane maximumsnelheid met aanhanger 90 Km/u is en dat de rijksweg N11 een een autoweg is)
Tekst motivatie voor verwerping:
- snelheidsovertreding is geconstateerd op rijksweg N11
- u stelt dat u niet wist welke maximum snelheid van toepassing was..........
NEE, ik heb aangegeven dat ik daar 90 mocht, onjuiste max snelheidslimiet is toegepast!!
- buiten de bebouwde kom op andere wegen dan (auto)snelwegen mag niet harder mag worden gereden dan 80 km/u
DAT GAF IK TOCH JUIST OOK AAN!! de N11 is een autoweg, dus daar geldt de 80Km/u niet, daar mag je 100, met aanhanger 90!!
Gebeld met cjib,
Telefonist moest even inlezen en gaf mij daarna gelijk, klopt niet, maar... is niets aan te doen, ik moet beroep instellen bij de kantonrechter, u zal dan....als het goed is... wel gelijk krijgen...
Wat een ambtelijke tijdverspilling, ik krijg overduidelijk ten onrechte een bekeuring, bezwaar wordt niet eens naar gekeken en bij telefoneren blijkt dit overduidelijk maar kan nu niets aan gedaan worden, ik moet toch beroep indienen om mijn overduidelijke gelijk te krijgen.
Zijn er voor dit soort overduidelijke juridische misstappen/dwalingen schadevergoedingen te claimen ter dekking van al mijn als gevolg hiervan zinloos bestede tijd en kosten?? want als daar een regeling voor bestaat, dan zal ik zeker een claim instellen!! Tips???
Laatst gewijzigd door
NSXRS op 03 jul 2017, 11:33, 1 keer totaal gewijzigd.