...En zijn helft van de garage.... Het is niet zo simpel als een poppetje in een auto die gelijk is aan die in de garage box ernaast. Er werkt een heel team aan. En die twee teams binnen een team werken wel samen, maar er zal altijd verschil zijn. Vandaar ook dat er zo vaak "wij" geroepen wordt in interviews. Zonder bijvoorbeeld een goede engineer wordt het echt niks.Hielke schreef:zul je eerst je teammaat moeten verslaan.
Ah, jij hebt een directe lijn met het team van Red Bull begrijp ik?Hielke schreef:Teveel koppel waardoor er een koppelingsprobleem ontstaat? Ricciardo rijdt voor zover ik weet met dezelfde hard- en software. Ik weet het zo nog niet.
We kunnen niet in het hoofd van Max kijken, maar ik zou me ook zomaar kunnen voorstellen dat de revival van Ricciardo ook bij Max zelf tot wat verhoogd koppel in de bovenkamer heeft geleid. Als de move van Max van TR naar Red Bull een goeie was, dan was ie dat zeker voor Ricciardo. Ik heb het al eens eerder gezegd, Ricciardo is een vreemde druif. Zonder de competitie van Max was ie op Ferrari niveau blijven hangen. Nu de van nature luie Australiër getriggerd is, komt het beste in hem weer naar boven. En het beste van Ricciardo, en laten we dat niet hopen, zou wel eens een stationnetje te ver voor Max kunnen zijn.
Om in de F1 een volgende stap te kunnen/mogen zetten zul je eerst je teammaat moeten verslaan.
Heel gaaf (circuit)!Wouter81 schreef:Na eerder dit jaar bij de F1 testdagen in Barcelona en bij de GP in Montréal (Canada) geweest te zijn dacht ik dat het erop zat voor dit jaar. Zat nog te denken aan Spa maar die voorzieningen daar vind ik waardeloos dus die race laten schieten. Maar het kriebelde wel, om toch nog een GP te bezoeken.![]()
Nou wil het toeval dat mijn broer en zijn gezin voor een paar maand in Melbourne wonen. Nu ga ik eind november met m'n vrouw daar een weekje op bezoek. Nu heb ik het geheel toevallig zo gepland dat we terug een stopover in Abu Dhabi maken. Hee, wat een toeval schat! Dan is er ook F1 daar, laatste race van het seizoen!Zullen we daar ook naartoe? Net dus 2 tribunekaarten besteld, misschien maak ik zo ook nog eens een F1 fan van de misses.
![]()
(Uiteraard niet helemaal toeval zoals ik het haar schetste, had ik precies uitgekiend zo)
Duurt nog ff maar net als vorig jaar naar de GP van Abu Dhabi.![]()
Uiteraard zin in.![]()
Hij lijkt er niet eens op... Zet het beeld maar eens stil als mevrouw de deur open doet(0:25).GTRene schreef:of een stunt...het lijkt mij de echte als ie zegt uw boodschappen...of ze gebruiken die dure apparatuur wat ze ook in films gebruiken, dan kan je zo iemand neerzetten en dan de looks van een ander geven en lijkt net echt.
ja daar, ik dacht dat het om die met die F1 wagen ging wat ik dropte haha, das toch wel de echte?Mari Oh Oh! schreef:Hij lijkt er niet eens op... Zet het beeld maar eens stil als mevrouw de deur open doet(0:25).GTRene schreef:of een stunt...het lijkt mij de echte als ie zegt uw boodschappen...of ze gebruiken die dure apparatuur wat ze ook in films gebruiken, dan kan je zo iemand neerzetten en dan de looks van een ander geven en lijkt net echt.It's the power of suggestion.
Klopt, die is echt. Alleen de F1 wagen is overal duidelijk in gemonteerd.GTRene schreef:ja daar, ik dacht dat het om die met die F1 wagen ging wat ik dropte haha, das toch wel de echte?Mari Oh Oh! schreef:Hij lijkt er niet eens op... Zet het beeld maar eens stil als mevrouw de deur open doet(0:25).GTRene schreef:of een stunt...het lijkt mij de echte als ie zegt uw boodschappen...of ze gebruiken die dure apparatuur wat ze ook in films gebruiken, dan kan je zo iemand neerzetten en dan de looks van een ander geven en lijkt net echt.It's the power of suggestion.
zag net op TV dat ze die met dat wagentje bedoelen als neppert,
Gebruikers op dit forum: Edwin de Haas, Gus, jos_br, L5S1, Semrush [Bot] en 1 gast