Bootje vast?

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 17 jun 2007, 14:44

Maik schreef:Ja jongens, als ik een nieuwe werknemer kan binnenloodsen bij Heerema, ben ik weer een fiets rijker! En ik zit te springen om zo'n ding, de politie zit mij hier ook op de hielen tegenwoordig :P

Bij jullie is het zeker 2 op 2 af? Of zelfs al de Noorse schema's, 2 op 3 af? Tsja, dat kan ook, maar telkens 5 weken thuis achterelkaar is ook wel lekker :wink:
Daarbij komt dat als je telkens om de 2 weken helemaal naar brazilie moet en weer terug, dat dat ook niet echt een lolletje meer is :wink:
Bij ons krijg (of kreeg, k'weet niet of het nog loopt..) 2.5K bij het aanbrengen van een nieuwe werknemer :shock: Offshore lopen ze twee op twee af idd. Als je in het buitenland zit dan is het wel 4 op en 4 af en dat mag ook wel als je bijvoorbeeld naar Zakhalin moet ofzo :wink:
Bert ///M3 schreef:Ik zit nog steeds bij die Denen ja :mrgreen:

Ik ben op dit moment 'gedetacheerd' in Noorwegen. klinkt raar maar ik heb in principe een arbeidscontract bij het hoofdkantoor, en niet bij onze noorse firma. Al de shorebases zijn eigen firma's zeg maar.

Jack up waar ik nu op zit is deze: http://www.maersk-contractors.com/contr ... d=13&cid=1 Zijn samen met het zusterplatform de grootste ter wereld. Recent is op die van ons nog een productie module gebouwd zodat je bij wijze van spreken 5 jaar on location boren en produceren kan, voor de kleinere veldjes hoeft een klant dus geen productieplatform te bouwen.

Verlofregeling is bij mij 2 weken op 4 weken af volgens Noorse regels, dat is wel lekker. Internationaal is 4 weken werken en 4 thuis volgens mij. En over basissalaris heb ik ook niet zo veel te klagen eigenlijk dus wat dat betreft bevalt het prima :)

Voorheen bij Jo dan had je 3 maanden werken en 3 maanden vrij. 3 maanden vrij in de zomer is wel lekker maar in de winter is geen fuck te beleven dus daar heb je ook niet veel aan. Plus dat eeuwige gezeur met vrouwen, 3 maanden vinden ze gewoon te lang terwijl 2 weken wel te overzien is.
Op zich zijn het wel roosters die me beter zouden bevallen dan gewoon 40 u/wk 8) Wat dat betreft bevalt onregelmatige dienst me ook top :D Het aantal vrije dagen per jaar is niet meer maar je hebt er gewoon meer achter elkaar. Echt heerlijk :D Daarbij nog een beetje vergoeding voor al het verdere ongemak :wink:

De Denen zijn ook klant bij ons. Zeer profi lui mag ik wel zeggen!

Maik

Bericht door Maik » 17 jun 2007, 15:19

Ja, bij ons doen ook geruchten de ronde om die premie wat ruimer te zetten. Maar het is wel een fiets van 1k he.... :wink:

Plaats reactie