Sleepkabeltje iemand?

Damn, wat zijn die Golfjes 5 toch sterk hehSander Spoolder schreef:Weet niet of jullie weleens deadliest catch op discovery volgen maar volgend fragment komt uit die serie.
word gewoon ff een boot omgegooid doo een golf van 5 hoog![]()
http://www.youtube.com/watch?v=l_8hOai9 ... ed&search=
P&O Nedlloyd deed dat vroeger en het was niet goedkoop. Maar P&O NL is aan Maersk verkocht tegenwoordig.Marcel van Meerbeek schreef: Ik ben gek op schepen. Vliegtuigen doen mij veel minder.
Hoop ooit eens met een vrachtschip mee te mogen die bijvoorbeeld van Rotterdam naar Azie of Zuid Amerika zal varen. Met zo'n Smit TAK ding wil ik ook wel mee......ik schrob het dek wel 8)
Ohw, dan heeft mijn broer me dat wijs gemaakt, sorry.Bert ///M3 schreef:Sander:
De Jo Oak is niet het zusterschip van de Jo Sypress.
Jo Sypress komt uit een serie van 6:
Jo Ceder
Jo Selje
Jo Spruce
Jo Sypress
Jo Sycamore
Jo Sequoia
Laatste 3 zijn moderder uitgerust.
De Oak zijn al een stuk ouder en hebben een andere onderwatervorm. Zelfden zijn oa de Birk. En dat weet ik want ik heb zelf bij dat bedrijf gezeten, ook een aantal keer op de Sypress
NEE, niet doen, die zijn voor mietjes 8) Heb ik weleens verteld dat ons bedrijf nog dekschrobbers zoekt? 17000 vierkante meter schrobben kan je je lol wel aan opMarcel van Meerbeek schreef:.....
Ik ben gek op schepen. Vliegtuigen doen mij veel minder.
Hoop ooit eens met een vrachtschip mee te mogen die bijvoorbeeld van Rotterdam naar Azie of Zuid Amerika zal varen. Met zo'n Smit TAK ding wil ik ook wel mee......ik schrob het dek wel 8)
Bert,Bert ///M3 schreef:Verbaasd mij dat er nog nederlanders zitten eigenlijk, behalve staffuncties. Ik ben in december 2005 weg gegaan daar met een leuke oprotpremie omdat ze van de europeanen af wouden. Toen werden er volgens mij ook geen nieuwe mensen aangenomen en ik ken eigenlijk niemand uit die tijd met Spoolder als achternaam
Maik schreef:NEE, niet doen, die zijn voor mietjes 8) Heb ik weleens verteld dat ons bedrijf nog dekschrobbers zoekt? 17000 vierkante meter schrobben kan je je lol wel aan opMarcel van Meerbeek schreef:.....
Ik ben gek op schepen. Vliegtuigen doen mij veel minder.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten