Ik heb even een aantal zaken waar ik hoop hier antwoord op te krijgen.
- 1 Allereerst heb ik gemerkt dat er wat onbelans is, gevoelsmatig aan de achterkant, tijdens het rijden.
Het lijkt alsof er een soort "waggel" - effect plaatsvind wat met name voelbaar is vanuit stilstand tot een km 60 70.
Daarna heb ik er minder last van zodra ik op snelheid kom , maar het is op elk km bereik wel nog voelbaar.
Ik had er al enigzins last van bij de TSW velgen maar voel het nu na het switchen naar de contours ook nog.
Moet wel zeggen dat ik alleen de voorbanden laatst heb laten balanceren, dus 100 % uitsluiten dat het daaraan ligt kan ik nog niet.
Wat zou nog meer reden kunnen zijn van dit effect? Versleten rubbers / draagarmen? Aandrijfas / diff ?
Het leid zover niet tot gevaarlijke situaties, maar ik wil het wel tzt verholpen hebben, hoor graag meer insight

2 - Verder heb ik hier nog Schmiedmann S-Tech 2 spruitje liggen, moet er een keer op. Mijn "vaste" monteur / maat van mij, heeft helaas weinig tijd deze weken, dus ik zoek een betaalbaar alternatief, omgeving eindhoven, die mij zou kunnen helpen hiermee. Hoop iets te vinden waar ik qua uurtarief geen poot mee word uitgedraaid, een mede forummer met tools en ruimte wil ik uiteraard ook vergoeden tegen een redelijke prijs.
3 - Ik zoek wat meer informatie omtrent sperdifferentieel opties voor een e36 compact. Ik hoef niet perse een kortere gearing, vind wat ik heb prima te doen.
Ik weet alleen niet precies wat ik eronder heb (automaat) , meen iets van 3.15 of 3.23. Ben een beetje leek, is het sper gedeelte ook te plaatsen in hetgeen wat ik al heb? of word het echt de gehele unit uitwisselen met iets anders? Waar kan ik denken cost-wise? Is 2ehands in de regel aan te raden of toch niet ?
4 - Als laatste heerst er bij mij enige verwarring omtrent de lokatie van de OBD-ll Diagnose poort in mijn auto. Heb gezien dat deze normaal onder het dasboard zich bevind en er vaak met letters op het klepje staat aangegeven OBD.. Echter bij mij zie ik dit: (zie foto) . Ik zie niet 123 mogelijkheid dit te verwijderen , stel ik wil foutcodes uitlezen , is dan alleen de 20 pin poort onder de motorkap de plaats om dat te doen? Hoor het graag.

Thanks alvast en fijn weekend!