@ GTRene thanks, ja met die fotos ik weet het niet is allemaal maar vaag,
buiten de openingspost heb ik ze op de dezelfde manier in de image haakjes gezet,

nja je kan de rest wel zien hopelijk als je op de google photo link klinkt i hope

.
@ Tim N : Ik moet eerlijk zeggen wist het zelf ook niet, na zelf ff checken op die TSW wielen op Google lijkt het wel zo. Dacht eerst BBS , heb de wielen zelf nog niet echt in detail gecheckt of zo. Was wel 1 van de 1e dingen die me enorm bevielen bij het voor het eerst zien van de occasion
@ Hanske : Yes correct, Woensel-Noord EIndje de Gekste
@ matthyssie : Yes klopt ook, 2 x 4,5 uur met OV gereisd daarheen pokkeeind, maar was het wachten dubbel en dwars waard
Automaat was uiteraard niet mijn eerste keus, op het moment dat ik aan het zoeken was was er heel weinig aanbod. Heb uiteindelijk na bezichtiging, goed overleg en na wat ervaring met dagelijks de Astra Google Car automaat, toch maar besloten de gok te wagen. Je mist ene kant het roeren en je hebt wat hoger verbruik (1op 8 stad , 1 op 12 snelweg gemiddeld) , andere kant genoeg vermogen , lekker "lui" rijden tijdens spits en kickdown is stiekem toch best verslavend (niet teveel uiteraard, moet nog ff mee ga ik vanuit).
Daarnaast had de auto minder dan 2 ton gelopen bij aanschaf en had de vorige eigenaar niet bezuinigd op onderhoud.
Plannen : nou, wellicht toch iets kleinere maat velg , wil naar 17 inch terug met iets dikker rubber, is net wat comfortabeler. Zou graag style 23 M velgen erop willen hebben, ben er al naar op zoek. Daarna zet ik denk ik de TSW velgen te koop, ook al vind ik ze erg mooi , iemand anders kan er meer blij van worden dan ikzelf.
Ik heb een Schmiedmann S-Tech 2 spruitstuk tijdje geleden gekocht, die komt er tzt op, wellicht sportkat. Zijn er hier mensen met ervaringen ermee? Hoe is de pasvorm / vermogenstoename / duurzaamheid?
Automaat bij ZF langsbrengen is ook geen slecht idee en dan es een keer maatwerkchip, dan kijken hoever we komen (hoop ergens tussen de 190 en 200 pk) .
M50 inlaat: twijfel : met name kwaliteitgarantie, heb gezien dat er pre made kitjes zijn, veel wisselende ervaringen.
Toename >4.500 rpm plus PKs is duidelijk , echter hoe vaak ik dat wil en ga opzoeken, tegen koppel verlies (voor verdere tuning) net wat nu zo fijn is bij een automaat , i dunno. geen zin in half gaar werk en vaccuum problemen, mensen met wijsheid hierover, inform a brother
Enige uiterlijke minpunt zijn het deukje in de wielkast rand en deuk net ervoor, geen idee wat uitdeuken van zoiets +- kost,.
Geld groeit op het moment niet op me rug dus stap voor stap, zit nu pas net over 2 ton dus voor bijna 18 jaar oude BMW best netjes

.