Macboy die een Porsche wil rijden omdat het een Porsche is ?
Ja duuuuuuuuuuuh logisch toch ?
Ik wil ook wel Kia rijden omdat het een Kia is, maar dan toch liever een Porsche. Mensen die roepen dat de Boxster niks is alleen maar omdat het nu een 4-cilinder lijkt me wat overdreven. Buiten dat ben ik het verder zeker wel met Wouter eens he.
Nogmaals, tuurlijk klinkt die 6-cilinder geweldig en is het jammer dat het nu om een 4-cilinder turbo is. Maar het biedt ook heel veel voordelen. Waaronder de prijs. Maar ook het feit dat de lange overbrenging niet meer storend is omdat er koppel is over het hele bereik. Daarnaast zal de motor flink wat lichter geworden zijn. Denk niet dat je daar wat van merkt maar goed minder gewicht is altijd goed.
Dat het geluid minder is maakt de auto voor mij niet minder begeerlijk. Natuurlijk zal ik er nog in moeten rijden, maar het blijft in alle opzichten voor mij een echte Porsche en daarmee een echte droomauto. Puur en alleen omdat het een Porsche is ja.
4-cilinder 300pk cabrio met middenmotor concept: jaaaaaaaaaaaaaaa Porsche omdat het een Porsche is
Overigens ben ik wel een Boxster liefhebber als je dat bedoelt. De 911 cabrio ben ik niet kapot van. De Targa wel. Maar liefst voor mij de Spyder als ik een Porsche mag uitkiezen. Geen GT3 of ander ding. Liefst de Spyder en daarna de GT3.
Porsche ! Porsche ! Porsche !
Had ik al gezegd - afgelopen 20 jaar misschien - dat ik Porsche gek ben ?