Uh nou ik eh...heb de voetenmat bestuurder van de M3 gewassen.

Inderdaad. Die doe ik nu met de E93 maar ik wil daar de E28 (ook) voor gaan inzetten.Jonh schreef:Netjes hoor.Voor regelmatigheidsritten/rally's ?
leuk, benieuwd hoe je dat afgaatWalter schreef:Inderdaad. Die doe ik nu met de E93 maar ik wil daar de E28 (ook) voor gaan inzetten.Jonh schreef:Netjes hoor.Voor regelmatigheidsritten/rally's ?
Het wordt denk ik 1) rondom gaatjes boren, de buis verwijderen en dan met een schroevendraaier de bus kapot drukken of 2) een groot gat boren en daarbij de bus gelijk kapot borenmatthyssie schreef:Succes. Ik had een busje aan de achterkant met daarop een dikke ring. Een stuk M12 schroefdraad er doorheen en een carrosseriering aan de achterkant vd RTAB-bus. Een set moeren erop en draaien maar!
Vergeet t dus maar, geen beweging in te krijgen. Wat een drama. Ik heb ze stuk moeten boren/hakken/zagen/noem maar op. Toen kwamen ze eruit.
Geen idee of het aan de software ligt maar volgens mij zijn alle huidige modellen te coden.MParallel schreef:Altijd leuk dat soort dingetjes.
Valt me nog mee dat dat lukt met alleen zo'n OBD kabel. Die nieuwere modellen zijn lastiger.
Of ik heb te oude software inmiddels om de laatste types te doen. E-sys heb ik sowieso niet.
Macboy schreef:Respect Joost
Ik gebruik zelf dezeJoostSchouten schreef:Geen idee of het aan de software ligt maar volgens mij zijn alle huidige modellen te coden.MParallel schreef:Altijd leuk dat soort dingetjes.
Valt me nog mee dat dat lukt met alleen zo'n OBD kabel. Die nieuwere modellen zijn lastiger.
Of ik heb te oude software inmiddels om de laatste types te doen. E-sys heb ik sowieso niet.
Als je zoekt op "cheat sheets" met het autotype erbij zie je voor alle huidige type auto´s resultaat. Ook voor de i3 bijvoorbeeld.
De wat oudere modellen zijn trouwens te coderen met een app zoals MyCarly:
http://support.mycarly.com/knowledge-ba ... paign=home" onclick="window.open(this.href);return false;
Met die app ben je, incl. adapter, minstens € 90,- kwijt maar dan is het wel een stuk makkelijker.
Een degelijke OBD kabel koop je voor € 35,-, software is wel gratis te vinden.
Macboy schreef:Respect Joost
Valt allemaal best mee hoor, een kind kan de was doen.
Sowieso zit er vol rubber in.GTRene schreef:zijn dat trouwens solid rubbers? dus vol rubber zeg maar? dat zal ook behoorlijk schelen lijkt me.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten