Eibach Pro Spacers gekocht en gemonteerd! Had dit al veel eerder moeten doen, staat nu een stuk mooier op z'n wielen. Voor 15 mm per wiel, achter 20 mm per wiel.
Een dezer dagen ga ik nog even een paar mooie foto's maken als 'ie ook gewassen is.
Ik kan me voorstellen dat deze straal dus groter wordt door toepassen van de spacer. Maar zolang het wiel niks raakt bij (maximale) uitslag, heeft dit toch weinig gevolgen?D20VT schreef:Alleen oppassen dat je stuurstraal niet te veel veranderd, dit kan de rij eigenschappen wel negatief beoordelen
Dat is puur hoogte voor eventuele belading, de vaste afstelling zit op 2 punten op de lamp. Een er direct achter voor horizontaal en 1 opzij voor verticaal. Dit kun je het beste met een lichtbak doen.Godspeed schreef:Op Conrad kun je ze wel bestellen, ze zijn daar ook op voorraad. Zou denken dat je ze dan ook met een dag of twee binnen moet hebben. Maar goed, ik doe het voorlopig met de Philips
Afstellen van de koplampen, buiten simpelweg het draaiwieltje in het dashboard, is dat eenvoudig zelf te doen?
Ik heb dezelfde lampen in de S60 zitten.Godspeed schreef:Vanmiddag Philips Xtreme Vision H7 lampjes gekocht. Was eerlijk gezegd op zoek naar de Osram Night Breaker zoals Martijn hierboven aangeeft, maar zo 1, 2, 3 op de zaterdagmiddag nergens kunnen vinden. Vervelende eigenschap die ik heb, is dat als ik ergens mee aan de slag ga, het ook direct voor elkaar moest hebben. Ik had dus geen zin meer om ze alsnog op internet te bestellen en toen bij de plaatselijke automaterialen voor de Philips gegaan.
Vanmiddag erin geprutst. Wat een kutwerk, met m'n (niet eens zo dikke) klauwen kon ik nauwelijks tussen de accubak en achterzijde van de lamp komen, maar na wat wringen en draaien het toch voor elkaar gekregen. Lampen zijn wel een stuk helderder/witter en geven een beter lichtbeeld. Al moet ik zeggen dat het ook wel lijkt alsof de lampen vrij laag en naar rechts afgesteld staan. Maar vooralsnog is het beeld er in het donker op vooruit gegaan en dat was het doel
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Bjeffindividual en 4 gasten