Geweldig filmpje

heeft Chris en zijn team weer in elkaar gezet... Heerlijk uurtje vermaak, met mannen als Mario en Tiff die gewoon in alle 'schijnbare' rust hun verhaal doen terwijl 'Tiff's Ferrari' toch redelijk van zich af bijt...
...moeilijke keuze als je er eecht eentje zou moeten kiezen. De V12 van de LaFerrari klinkt wel het lekkerst, de McLaren is wellicht wel de meest heftige in zijn voorkomen en power-delivery en de Porsche lijkt in alles eigenlijk wel de meest doorontwikkelde auto te zijn die werkelijk geen krimp geeft hoe zeer je 'm, soort van, mishandeld.
Toch leuk als er nog iets te kiezen valt als iedere auto zijn eigen karakter heeft, zonder dat je teleurgesteld hoeft te zijn als je toch een verkeerde keuze zou hebben gemaakt als het gaat om allround performance. De auto's lijken erg aan elkaar gewaagd, zoals inmiddels ook wel uit meerdere filmpjes blijkt.
De LaFerrari zet ik denk ik toch op drie, de looks staan me niet aan... Al zal dat ook wel weer veranderen, net als bij de 458, waar ik niet aan kon wennen, maar als totaalplaatje wel klopt als je uit mag gaan van diverse tests...
...blijven de Macca en de Porsche over. De looks van de 918 Spyder staan me wel meer aan (zeker zonder het Weissach pakket) en daar zou je prima een daily drive aan hebben, waarbij je toch zo nu en dan even lekker mee los kan gaan. De McLaren is wel form-follows-function all over, wat mij ook erg aanspreekt en zo eigenlijk meer Duitse trekjes lijkt te hebben...
Op dit moment toch nipt de 918 voor mij.