Zag al wat van Apex arc8 voorbij komen op een e36 m3 hier. Ik vond 17 altijd wel een mooie maat met een beetje "meaty" banden en natuurlijk weer wat lichter dan 18 of 19.
Heb daar (die velgen) nog een lange uitleg van op mijn PC staan, ik zal ff zoeken en het wat aanpassen en hier droppen.e30touring1990 schreef:Wat zijn dat voor velgen René? Ik zit ook al een tijdje te loeren naar andere velgen voor de QP maar ik ben niet tevreden over de pasvorm van vele velgen. Helaas passen de nieuwe remmen die ik heb liggen niet meer in 17 inch styling 32 die ik nu heb![]()
Zag al wat van Apex arc8 voorbij komen op een e36 m3 hier. Ik vond 17 altijd wel een mooie maat met een beetje "meaty" banden en natuurlijk weer wat lichter dan 18 of 19.
Is gewoon 5 x 120e30touring1990 schreef:Mooi uitgebreid verhaal. Ik heb alleen niet gezien hoe je 114.3 steek nu hebt pasgemaakt? Mijn voorkeur gaat wel uit naar een gelijk perfecte fitment zonder bijv alu tape oid.
Wel mooi van deze velgen dat je geen spacers nodig hebt aan de voorkant voor de remmen. Ik heb precies diezelfde remmen hier klaarliggen voor mijn Z en wilde dus die Apex Arc8 kopen (17x9j et30) wat net zou moeten passen mits deze velg past zonder spacers. Helaas kan ik daar geen uitsluitsel over krijgen dus durf ze niet te kopen haha.
Enige wat ik persoonlijk jammer vind aan dit soort velgen is dat ze geen velgbed (of lip, hoe ze het ook noemen) meer hebt. dat accentueert normaal wel wat extra breedte van de body van de Z3 coupe. de styling 32 en OEM M coupe velgen hebben dit ook
2 x 18x8.75/ET35/114.3+120x5/BLK CHROME
2 x 18x9.75/ET20/114.3+120x5/BLK CHROME
Waarom geen set Style 32 in 18 inch?e30touring1990 schreef:Mooi uitgebreid verhaal. Ik heb alleen niet gezien hoe je 114.3 steek nu hebt pasgemaakt? Mijn voorkeur gaat wel uit naar een gelijk perfecte fitment zonder bijv alu tape oid.
Wel mooi van deze velgen dat je geen spacers nodig hebt aan de voorkant voor de remmen. Ik heb precies diezelfde remmen hier klaarliggen voor mijn Z en wilde dus die Apex Arc8 kopen (17x9j et30) wat net zou moeten passen mits deze velg past zonder spacers. Helaas kan ik daar geen uitsluitsel over krijgen dus durf ze niet te kopen haha.
Enige wat ik persoonlijk jammer vind aan dit soort velgen is dat ze geen velgbed (of lip, hoe ze het ook noemen) meer hebt. dat accentueert normaal wel wat extra breedte van de body van de Z3 coupe. de styling 32 en OEM M coupe velgen hebben dit ook
Die 17 inch wat ik heb zat ik eens na te kijken, vandaag kreeg ik de Z3 binnen.e30touring1990 schreef:Thanks voor de link Jussi. Heb die idd wel eens voorbij zien komen, zou mijn keus niet zijn voor een Z3. Ik zit nu wat te onderzoeken of ik toch nog een 17 inch velg kan vinden die om de 345mm remmen gaat passen.
ik heb hem nog niet gepoetst ofzo, stuur wil ik ook nog met zo'n sponsje diep reinigen, ja natuurlijk voorzichtig.Will F. schreef:Mooi ding hoor, wat heeft ie gelopen? Zo'n stuur heb ik nog nooit gezien in een z3 coupe.
Sportstuurwiel airbag met sierafdekkings
BMW Z3 3.0i Z3 coupe Europa M54